انتخابات در استان البرز در امنیت کامل است/8 هزار نیروی پلیس در آماده‌باش هستند

کد خبر: ۱۸۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 26 February 2016

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه انتخابات در استان البرز در امنیت کامل در حال برگزاری است،‌ گفت: 8 هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی کرج و انداختن رأی خود در صندوق اظهار داشت: پلیس تمهیدات و اقدامات ویژه‌ای را برای برگزاری انتخابات در این استان انجام داده است.

وی افزود: در این راستا و با تدابیر ویژه امنیتی هم اکنون انتخابات در این استان در امنیت کامل بوده و مردم نیز در آرامش کامل در صفوف به هم فشرده انتخابات حضور دارند و آرای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

رئیس پلیس استان البرز با بیان اینکه براساس قانون تأمین امنیت برگزاری انتخابات در تمام مراحل اعم از قبل، هنگام برگزاری و پس از انتخابات با نیروی انتظامی است،‌ تأکید کرد: 8 هزار نیروی پلیس امنیت کامل این انتخابات را در استان البرز بر عهده دارد.

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: از اولویت اصلی ما در اجرای طرح‌های ویژه تامین برگزاری انتخابات در استان البرز، همراهی و مشارکت مردم است.

وی با اعلام اینکه تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری امنیت و همچنین رفع مشکلاتی از جمله در حوزه ترافیک و حمل و نقل در نیروی انتظامی اندیشیده شده است،‌ تصریح کرد: محل شعب اخذ رأی و محورهای منتهی به شعب اخذ رأی به طور کامل در استان البرز زیرپوشش نیروی انتظامی قرار دارد و تدابیر ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه مردم امروز در این صحنه انتخابات بار دیگر برگ زرینی را در افتخارات خود به ثبت رساندند، ‌گفت: این حضور پرشور وظیفه مسئولان را در دستگاههای مختلف خطیرتر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار