حضور سرنوشت ساز تا آخرین فرصت باقی .... از نگاه ائمه جمعه ....

تا آخرین فرصت باقی: ائمه جمعه سنی و شیعه استان مردم را به مشارکت وسیع در انتخابات تشویق کردند

امام جمعه اهل سنت بیرجند و ائمه جمعه نهبندان و بشرویه و فردوس هر یک پس از ریختن آرای خود به صندوق های اخذ رای از مردم دعوت کردند که در فرصت باقی به وظیفه ملی خود در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی قیام کنند و با حضور در حوزه های اخذ رای دشمنان نظام را از نفوذ نا امید کنند
کد خبر: ۱۸۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 26 February 2016

امام جمعه اهل سنت بیرجند: نماینده اصلح کسی است که صالح، شایسته، متقی، متدین و با وجدان و دلسوز برای مردم باشد

مولوی غلام حیدر فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند پس از انتخاب نمایندگان مورد نظر برای دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به حضور حداکثری اهل تسنن خراسان جنوبی در انتخابات‌های گذشته، تاکید کرد: جامعه اهل تسنن از ابتدای انقلاب تاکنون در همه انتخابات حضوری حداکثری و بالای ۸۵ درصد داشته‌اند و امسال نیز حضور آن‌ها پرشور‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

مولوی فاروقی با دعوت از تمامی احاد مردم خراسان جنوبی برای حضور حداکثری در انتخابات امسال، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه مردم در این انتخابات حضور پررنگ تری داشته باشند، عزت و اقتدار کشور بالا‌تر می‌رود، گفت: در حال حاضر دشمن تبلغیات زیادی بر علیه نظام دارد و اینگونه تبلیغ می‌کند که مردم از نظام و انقلاب اسلامی برگشته‌اند که حضور حداکثری آن‌ها در پای صندوق‌های رای می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمن باشد.

مولوی فاروقی به ویژگی‌های یک نماینده اصلح نیز اشاره کرد و افزود: نماینده اصلح کسی است که صالح، شایسته، متقی، متدین و با وجدان و دلسوز برای مردم باشد.

امام جمعه فردوس: مردم بار دیگر دشمنان را از دخالت در سرنوشت کشور مایوس کنند

حجت الاسلام محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس پس از رای گیری در جمع خبرنگاران گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را از دخالت در سرنوشت کشور خود مایوس کردند.

امام جمعه فردوس با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم شریف استان خراسان جنوبی به خصوص مردم ولایتمدار فردوس به مانند همیشه حضور پرشور و گسترده ای در انتخابات امروز داشتند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی با تاکید بر اینکه این حضور پر شور مردم سبب رضایت رهبری معظم انقلاب و در نتیجه موجبات خشنودی و رضایت ولی عصر(ع) می شود، بیان کرد: آموزه های دینی، فرمایشات امام راحل(ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این است که مردم همواره در جهت عکس خواسته های دشمن قدم بردارند و مردم نیز این هوشیاری خود را حفظ خواهند کرد.

امام جمعه نهبندان: شک نداریم که انتخاب مردم نهبندان هوشمندانه خواهد بود

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان پس از انداختن رای خود به صندوق های انتخابات دهمین دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: از تمام شهروندان انتظار داریم که در رأی گیری امروز مشتاقانه شرکت کنند و شک نداریم که مردم خراسان جنوبی به ویژه شهرستان نهبندان حضور گسترده و انتخابی هوشمندانه در انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های نامزد اصلح گفت: تقوا، دیانت، مردم‌داری، ساده‌زیستی و عشق به خدمت و عشق به نظام و رهبری باید در یک نامزد اصلح متبلور باشد.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه انتخابات در حقیقت یک آزمون بزرگ سیاسی است، تصریح کرد: ملت فهیم ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه در این انتخابات در حقیقت سبب سربلندی نظام اسلامی می‌شوند.

وی یادآور شد: امروز مردم ما با حضور حداکثری خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بار دیگر نشان خواهند داد که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند و با این حضور توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

خزاعی با بیان اینکه انتخابات یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی و در واقع تزریق خون مجدد به رگ‌های نظام و حیات دوباره آن است افزود: انتخابات هم سبب افزایش عزت و آبروی نظام می‌شود و هم امنیت و آرامش را برای کشور و مردم به ارمغان می آورد.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات به معنای حمایت از نظام و ولایت است گفت: عشق به خدمت، نظام و رهبری در نامزد اصلح باید متبلور باشد.

امام جمعه بشرویه: شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی در هر یک از انتخابات ما به شکلی نو، دخالت کرده اند

حجت الاسلام محمد شمس الدین امام جمعه شهرستان بشرویه نیز پس از اتمام مراحل رای گیری در جمع خبرنگاران از فرآیند رأی گیری در شعب اخذ رأی اظهار رضایت کرد و گفت: مردم با شرکت وسیع خود در انتخابات به ندای رهبری لبیک می گویند.

امام جمعه شهرستان بشرویه یادآور شد: ملت بیدار و آگاه ایران با پایبندی به ارزش‌های والای دینی و به تبعیت از مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها از جمله انتخابات که رویدادی مهم و سرنوشت ساز است همواره حضوری پرشور داشته‌اند.

حجت الاسلام شمس الدین گفت: در سال‌های بعد از انقلاب، شیطان بزرگ و صهیونیسم جهانی در هر یک از انتخابات ما به شکلی نو قصد دخالت داشته اندو هر روز با ترفندی، یک روز با تشویق مردم به تحریم و روز دیگر با ادعای تقلب و امروز با تشویق به رأی دادن به افراد خاص، برای انحراف مردم از مسیر ولایت نقشه می کشند، حال آنکه در این میدان رزم پیروزی همواره با مردمی بود که خالصانه پای صندوق آراء آمدند و شامل لطف پروردگار شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار