تقدیر از ستاد تسهیلات سفر

رئیس شورای اسلامی همدان بابیان اینکه مدیران شهرداری همدان باید امین مردم باشند، گفت: سرمایه هایی كه در اختیار مدیران قرار دارد امانت هایی ملی است كه بایداز آنها در راستای خدمت رسانی استفاده کرد.
کد خبر: ۱۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 06 April 2015

رئیس شورای اسلامی همدان بابیان اینکه مدیران شهرداری همدان باید امین مردم باشند، گفت: سرمایه هایی كه در اختیار مدیران قرار دارد امانت هایی ملی است كه بایداز آنها در راستای خدمت رسانی استفاده کرد.

به گزارش مهر، اکبر نظری در دیدار اعضای شورای شهر همدان با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال ۹۴ با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار كرد :نامگذاری امسال با تدبیر و درستی صورت گرفته چرا كه در مجموعه های دولتی و ملت شاید خلایی وجود داشت كه نامگذاری امسال با عنوان همدلی و همزبانی این خلاء را پر می کند.

نظری با اشاره به نكات اخلاقی و ارزشمند نامگذاری سال ۹۴ افزود: سال نو سال تحول و تغییر است و امیدواریم نامگذاری امسال نیز سرمنشاء خیر و بركت برای ایران اسلامی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با قدردانی از زحمات مدیریت شهری همدان در سال ۹۳ و ستاد استقبال از بهار گفت: شهردار همدان باید پس از بررسی، افرادی را كه در ستاد تسهیلات نوروزی عملكرد خوبی داشتند مورد تشویق قرار دهد.

نظری با بیان اینکه سرمایه هایی كه در اختیار مدیران قرار دارد امانت های ملی است كه باید از آنها به نحو احسن در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده كرد، اضافه كرد: مدیران شهرداری باید در این زمینه امینان خوبی برای مردم باشند.

علی اكبر نظری با تاكید بر اینكه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت باید به دنبال برقراری ارتباط و تعامل خوب مدیریت شهری با مدیران ارشد استان و میانی بود، افزود : در سایه تعامل می توان كارها را به راحتی پیش برد و مشكلات را حل كرد.

سخنگو و رئیس كمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیك و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات و تلاش شهرداری همدان در خدمت رسانی به شهروندان در سال ۹۳ و آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز گفت: قدم های خوبی در مدیریت شهری برداشته شده كه نمود آن در نوروز ۹۴ مشخص شد.

كامران گردان با اشاره به بررسی های صورت گرفته و گزارش های مردمی عملكرد شهرداری همدان در آماده سازی شهر برای استقبال از بهار را قابل تقدیر دانست و افزود: موفقیت های كسب شده حاصل تلاش و همت همگانی كاركنان مجموعه شهرداری است که مورد مقبول همگان قرار گرفته است.

گردان اضافه كرد: به رغم وجود بعضی نقایص سازمانهای زیرمجموعه شهرداری در مجموع عملكرد خوبی داشتند به گونه ای كه امسال شاهد تحول خوبی در شهر بودیم و انتظار می رود این وضعیت شروع تحولات و برنامه های جدید برای شهر همدان باشد.

رئیس كمیسیون بودجه، حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان نیز با تشكر از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری همدان و ستاد استقبال از مسافران نوروزی، بر توجه به انضباط مالی در سال ۹۴ تاكید كرد.

حسین قراباغی اضافه كرد: باید با همدلی و همزبانی انضباط مالی را تحقق بخشیم تا سالی با موفقیت را پشت سر بگذاریم.

ابراهیم مولوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز خدمت به مردم و جلب رضایت آنها را منجر به رضایت خداوند متعال دانست و گفت: همزمانی شروع سال ۹۴ با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) دخت نبی اكرم (ص) سال پربركتی را برای جامعه ایرانی رقم خواهد زد.

مولوی با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت توسط مقام معظم رهبری اظهار كرد: پیام زیبای رهبر فرزانه مبنی بر داشتن همدلی و همزبانی دولت و ملت با هم باعث می شود سالی پربركت و خوب را در كنار هم برای كشور رقم بزنیم.

وی همچنین به نتیجه مذاكرات تیم هسته ای ایران با ۱+۵ اشاره كرد و گفت: امید است این نتیجه مایه خیر و بركت برای جمهوری اسلامی ایران بوده و ایران اسلامی همچنان در جهان سرافراز و سربلند باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار