مسئله آب و محیط زیست مهمترین اولویت استان البرز در سال آینده است

کد خبر: ۱۹۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 02 March 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها در سال 95 رسیدگی و رفع مشکلات مسئله آب و محیط زیست است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ذبیح الله قائمی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان البرز اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات استان البرز و توجه به توسعه و پیشرفت این استان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به درستی در برنامه‌های سال آینده گنجانده شود.

وی تأکید کرد: در این راستا یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای سال آتی رفع مشکلات آب و محیط زیست در این استان است که امروز به عنوان دغدغه‌ای مطرح می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه مسئله آب و محیط زیست در استان البرز باید به عنوان یک مسئله ملی مطرح شود افزود: ارائه راهکارها از سوی کارشناسان در خصوص رفع این مشکلات از مهمترین مسائلی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

قائمی اظهار کرد: ساماندهی مشکلات آب شرب مردم در این استان و رفع مشکلات کشاورزی و صنعت در البرز باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود و موضوعات آن توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: البته از موضوعات و مشکلات دیگر این استان نیز نباید غافل شد و باید به آنها نیز پرداخته شود که در آینده به بحران جدی‌تری برخورد نکنیم.

قائمی رونق و توسعه فضاهای کسب و کار و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان را از دیگر نیازهای این استان عنوان کرد و بیام داشت: تلاش‌ها از سوی مسئولان در این زمینه نباید فراموش شود اما افزایش جمعیت نتوانسته تاکنون اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال را مرتفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار