مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در بهنمیر

اقامت 45 درصد مردم مازندران در روستاها

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه رویکرد دولت توجه به اقتصاد روستایی است، گفت: 45 درصد جمعیت مازندران روستایی است.
کد خبر: ۱۹۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 05 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، جان‌الله عبدی در دیدار با دهیاران بخش بهنمیر با بیان اینکه فعالیت دهیاران در سطح روستاها کمتر از شهرداری‌ها نیست، اظهار کرد: هر روستا در مازندران حداقل دو تا پنج پروژه در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به افزایش 35 درصدی اعتبارات دولتی در سال گذشته، افزود: دهیاران با مشارکت مردم پروژه‌های خوبی در سطح روستاها اجرا کردند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران تصریح کرد: براساس مصوب دولت، پروژه جدید در سطح استان تعریف نمی‌شود و دولت با تمام مشکلات مالی درصدد است تا پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برساند.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد دولت توجه به اقتصاد روستایی است، خاطرنشان کرد: 45 درصد جمعیت مازندران روستایی است در صورتی که میانگین کشوری 28.6 درصد است.

عبدی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال، افزایش درآمد خانوارها و اقتصاد روستا، گفت: با این کار سبب ماندگاری جمعیت در روستاها می‌شویم.

وی با اشاره به اقامت 2 میلیون مسافر در نوروز گذشته در روستاهای مازندران، اضافه کرد: باید طرحی تعریف شود که ضمن ارائه خدمات به مسافران، درآمدی را نیز برای دهیاری‌ها به‌وجود آورد.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران در پایان اظهار کرد: در روستاها واحدهای اقامتی برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته شود.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار