اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس راه را به خطا رفتند

اصلاح‌طلبی که مدعیان اصلاح‌طلبی امروز را به باد انتقاد گرفته به صراحت گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس راه را به خطا رفتند و مرعوب فضاسازی‌های کاذب شدند.
کد خبر: ۱۹۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 06 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ولی پرویزی که از کاندیداهای اصلاح‌طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود، عصر امروز در پیام قدردانی از حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات و بازگویی بسیاری از پشت پرده جریان اصلاح‌طلبان در اردبیل اظهار کرد: اینک که بعد از روزها تلاش بی‌وقفه و صادقانه در راستای تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جهت تحقق جمهوریت نظام اسلامی با جمع کثیری از بزرگان شهر که سوابق مدیریتی، اجرایی، انقلابی و... داشتند در قالب یک رقابت انتخاباتی وارد عرصه شده و قطعاً برای خودم اهداف و برنامه‌های کلانی در حد ملی و استانی با هم‌فکری و مشاوره گرفتن از متخصصان حوزه‌های مختلف تدارک دیده بودم.

وی تصریح کرد: بنده با واقعیت‌هایی رو‌به‌رو شدم که گاه مرا از ادامه راه باز می‌داشت اما من به عشق مردم و به عشق دوستان و عزیزانی که بی‌ریا،‌ خالصانه و بی‌هیچ تمنای مادی و معنوی یاری‌ام می‌کردند، هر چه مصمم‌تر و با اراده‌تر به این رقابت سخت و نفس‌گیر و ای بسا بسیار غبارآلود و ناجوان‌مردانه ادامه دادم و ذره‌ای خوف و هراس به خود راه ندادم چون به راهی که در پیش گرفته بودم ایمان راسخ داشتم.

این کاندیدای اصلاح‌طلب گفت: با تمام احترامی که به همه کاندیداها داشته و دارم اما وجدان آگاه افکار عمومی هیچ وقت فراموش نمی‌کند که برخی‌ها به لطایف‌الحیلی و با توسل و تمسک به سیاست «هدف وسیله را توجیه می‌کند»، سعی کردند به هر طریق ممکن فقط به کسب رأی فکر کنند و عمل!!!

پرویزی افزود: به هر حال به آنهایی که موفق به کسب آرای بالا شدند، خسته نباشید و تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم امانت‌دار خوبی باشند چون رأی مردم امانت است و نیز امیدوارم به وعده و وعیدهای فراوانی که دادند، عمل کرده و حق موکلین را ادا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: به عنوان یک اصلاح‌طلب گلایه کوچک از مدعیان اصلاح‌طلب و اصلاحاتی دارم که مرعوب فضا شده و چون خود را ظاهراً دست خالی دیدند و ادامه حیات سیاسی خود را در حمایت از دوستان صرفا رای‌آور مصلحت دیدند و به دامن غیر اصلاح‌طلبان افتادند که قطعاً در سابقه ذهنی مردم و اصلاح‌طلبان واقعی می‌مانند.

پرویزی اضافه کرد: همان‌گونه که دولت روحانی به نوعی وام‌دار اصلاحات است، اگر کسانی هم در اردبیل علی‌رغم اینکه اصلاح‌طلب نبودند موفق به رأی کسی شدند، مطمئناً وام‌دار اصلاحات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صد البته که نفس تبریک گفتن اگر چه حتی در مقام یک شهروند کاری است بس پسندیده (که البته خود بنده هم به عنوان یک رقیب و به رسم ادب به آنها تبریک گفتم) اما گلایه‌ام از ایشان و بسیاری از مدعیان اصلاح‌طلبی و به ظاهر اصلاح‌طلب این است که با اینکه می‌دانستند بنده نه پولی در بساط دارم، نه از مدیران ارشد معزول حمایتم می‌کنند، نه صاحبان زر و زور و تزویر همراهیم می‌کردند به ندای حق‌طلبی‌ام جواب رد دادند و گوشه عزلت گزیدند.

وی افزود: به هر حال هر چه بود گذشت و برای بنده ناقابل که به اصلاح‌طلب بودنم افتخار می‌کنم تجربه گران‌سنگی کسب کردم و ناگفته نماند دوستان و هواداران بدانند در طول این مدت و حتی از فردای روز ثبت‌نام تعدادی از کاندیداهای مطرح با بنده تماس گرفتند و پیشنهاداتی مبنی بر انصراف، قول مدیریت بعد از انتخابات، ائتلاف و نهایتاً جبران برخی هزینه‌های انجام شده‌ام را هم دادند اما بنده به صراحت اعلام کردم که نه به قصد معامله بلکه در جهت اهداف عالی نظام و اینکه رأی واقعی مردم به کرسی بنشیند و گامی هر چند کوچک در راستای بسط دموکراسی و مردم‌سالاری بردارم، پای بر عرصه انتخابات گذاشته‌ام و ذره‌ای سستی و رخوت به خودم راه ندادم.

این اصلاح‌طلب با تشکر مجدد از حسن اعتماد بسیاری از شهروندان حوزه انتخابیه خودش بیان کرد: خداوند منان را شاکرم که به موفقیت‌های بزرگی دست یافتم و درس‌های زیادی از این واقعه گرفتم، بر دستان پاک و بی‌ریای تک تک همشهریانم که به بنده اعتماد کرده و یاری‌ام کردند، بوسه زده و افتخار می‌کنم، این آرای پاک زمینه‌ای می‌شود برای موفقیت‌ها و حرکت بزرگ در آینده.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
شما اصلاحات را درخواب هم احساس نکرده اید وهمانند برخی افراد اصلاح طلب موسمی هستید واصلاح طلبان حداقل اینگونه مسائل را می دانند.
نعیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
تصمیم فرد با چنین ادعا براساس عقل باید باشد وخود تصمیم گیرد.
پرویزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
جناب صادق عزیز با سلام اولا بهتر می بود خودتان را بیشتر معرفی می کردید تا معلوم شود از کدام موضع صحبت می فرمایید دوما جهت استحضار حضرتعالی و دوستان عزیز دیگر عرض کنم اینکه یکی از وظایف اصلی احزاب و آنانی که در قالب یک حزب فعالیت میکنند وظیفه (( کادر سازی )) می باشد که متاسفانه حداقل در اردبیل چنین اتفاقی نیافتاده و با اجازه حضرتعالی عرض کنم که برخی از احزاب ما فصلی و موسمی هستند و به وقت انتخابات می رویند . لطفا از احزاب بپرسید چقدر نیرو پرورش داده اند تا در انتخابات در معرض رای مردم قرار دهند ؟؟؟ اینکه منتظر بمانند و مترصد که چه کسی رای می آورد ( و بگذریم که چگونه رای می آورد) این نشان از عدم کادر سازی است .
موفق باشید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار