با حضور وزير بهداشت؛

سامانه یکپارچه بهداشت اردكان رونمایی شد

سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) صبح امروز با حضور دکتر "قاضی‌زاده هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان كشوري و استاني در اردكان، رونمايي و بهره‌برداري شد.
کد خبر: ۱۹۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 07 March 2016
به گزارش تابناک یزد،  دکتر "سيد حسن قاضی‌زاده هاشمی" بعد از حضور در گلزار شهدای اردکان و ادای احترام به مقام  شامخ شهدا و نثار فاتحه به روح مرحوم آیت الله خاتمی (ره)،  در اين مراسم با اشاره به پیشینه بسیار ارزشمند كشورمان، افزود: جمهوریت، میراث امام(ره) است و اين اقتدار باید در اختیار مردم قرار گيرد.

وي در اين باره خاطرنشان كرد: البته برای رسیدن به جمهوری اسلامی، باید هزینه‌های زیادی داد همچنان که پیش از این نيز داده‌ایم‌.

وي با اشاره به پيروزي كشورمان در توافقات هسته‌اي، اجراي برجام دوم را مهمتر از برجام نخست خواند و تصريح كرد: ابزاری كه كشور ما را در مهلكه‌هاي مختلف تاكنون به نتیجه رسانده، وحدت بوده است و باید این وحدت، تقویت شود‌.

وزير بهداشت در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و سلامت، بيشترين تمركز وزارت بهداشت را در مقوله پیشگیری براي جلوگيري از تلفات جاني و مالي خواند و گفت: البته در اين باره متهم مي‌‌شویم که کاری انجام نشده است که این هم يك حرف سیاسی و آلوده به جهل است.

وي همت ملی و منطقه‌ای در استان یزد را بسیار بالا دانست و گفت: استان یزد در بسيار از حوزه‌ها سرآمد است به عنوان نمونه از نظر پزشک و تعداد تخت‌های بیمارستانی از استان‌های نمونه کشور است.

وي با اشاره به رونمایی از سامانه سیب در اردکان، ابراز اميدواري كرد كه این طرح در سراسر كشور بهره‌برداري شود.

قاضي‌زاده هاشمي افزود: این سامانه، یک نمونه کوچکی از اقدامات دولت مظلوم تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان است.

وي در پايان نيز تاكيد كرد: حاکمیت عقلانیت و تدبیر و از بین‌رفتن منیّت و خودخواهی باعث می‌شود كه خیلی از اقدامات به نتیجه برسد و مردم از نتایجش بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام "سيد اسماعيل شاکر" امام جمعه اردکان نيز از وزیر بهداشت به عنوان وزيري محبوب، پرکار و پرتلاش و افتخار هیات دولت ياد كرد و گفت: سخن آخر دکتر هاشمی، درس اخلاق بود چرا كه بايد هر کاری انجام می‌دهیم برای رضایت مردم باشد و نه خودنمایی.

دكتر "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان هم در اين مراسم بهره‌برداری، اظهار كرد:  تصدی وزارت بهداشت توسط دکتر قاضی‌زاده هاشمی، تحولی عظیم در عرصه سلامت مردم به ‌وجود آورد که اثراتش را در همه کشور شاهد هستیم.

وي افزود: دکتر هاشمی از پیشکسوتان جهادسازندگی است و سرمایه‌ی معنوی که از جنگ و جهاد کسب کردند، در موفقیت ایشان در امر وزارت مؤثر بوده است.

دكتر "محمدرضا میرجلیلی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی يزد هم اردكان را سرزمين مردمان بزرگواري چون آیت‌الله خاتمی(ره) که امام راحل(ره) از ایشان به ‌عنوان برادر یاد کردند، دانست و از دكتر داوري اردكاني پدر فلسفه، دکتر حائریان اردکانی، دکتر پارسا، دکتر ملک‌افضلی و غيره از نام‌آوران اردکان در حوزه پزشکی ياد كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار