فرمانده نیروی انتظامی نطنز خبر داد

کاهش ۴۲ درصدی سرقت ها در نطنز

تابناک: فرمانده نیروی انتظامی نطنز گفت: از ابتدای سال ۹۴ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در بحث سرقت‌ها ۴۲ درصد کاهش و در تصادفات منجر به فوت بیش از ۱۰۰ درصد کاهش داشته‌ایم.
کد خبر: ۱۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 06 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی بنی آدمی با اشاره برنامه‌های فرماندهی نیروی انتظامی نطنز در سال جاری اظهار داشت: در سال جدید چندین هدف را مد نظر قرار داده‌ایم که اصلی‌ترین هدف این نهاد در سال جدید، برخورد قاطع و دستگیری توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در نطنز است.

وی افزود: از آنجائی که اعتیاد و مواد مخدر تبعات منفی فراوانی برای شخص مصرف کننده در مرحله اول و برای خانواده وی در مرحله دوم و در مراحل بعدی برای جامعه در بر دارد، بنابراین ضروری است که با توزیع کنندگان و فروشندگان آن برخورد قاطعی صورت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی نطنز گفت: مبارزه و پیشگیری از سرقت، کاهش تصادفات، ایجاد امنیت و آسایش بیشتر برای شهروندان، برخورد با سارقان و مزاحمین نوامیس مردم از دیگر برنامه‌های ویژه برای سال جاری است که به صورت ویژه اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم تا با همکاری و همیاری مردم نطنز، بتوانیم با خاطیان برخورد کنیم و آن‌ها را در اختیار قانون قرار دهیم تا علاوه بر اینکه به سزای اعمال خود برسند، مثل همیشه شهری آرام و ایمن و زیبا داشته باشیم.

بنی آدمی پیرامون آمار سرقت و تصادفات در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: در نوروز 1394، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، در بحث سرقت‌ها 42 درصد کاهش و در تصادفات منجر به فوت بیش از 100 درصد کاهش داشته‌ایم که این موضوع نشان دهنده تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای ناجا و راهور در نطنز است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار