علت بازدید سرزده استاندار مازندران از کارخانه فولاد ایرانیان چه بود+تصاویر

البته روز گذشته استاندار مازندران در بازدیدی سرزده مبادرت به بازدید از این کارخانه نموده است.بازدیدی که هیچ مسئول استانی او را همراهی نکرده و در ساعات دیر وقت بعدازظهر انجام شده است...
کد خبر: ۲۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 08 April 2015
تابناک مازندران:كارخانه فولاد ايرانيان در مياندرود مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا- اروپا بوده که به عنوان نمادی در صنعتی شدن استان مازندران در چند سال اخیر مطرح می باشد.به گفته مسئولین امر و با توجه به مدن بودن و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا محصولات تولید شده این واحد با قیمت تمام شده پایین تر می تواند بازارهای ملی و حتی جهانی را از آن خود کند.

البته کارشناسان امر معتقدند اگر صنایع بالادست این واحد تولیدی مهم به صورت زنجیره در استان تکمیل گردد با پتانسیلی که در صنعت معدنی مازندران وجود دارد می توان امیدوار بود تکمیل این زنجیره، مجتمع فولاد ایرانیان را که از واحدهای بزرگ استان است کمک کند تا در رفع مشکل اشتغال استان گام موثری بردارد.

رقبای این کارخانه را می توان شرکت های قدری چون ذوب آهن یا فولاد مبارکه اصفهان دانست و گفت: با استقرار این صنعت در مازندران به نوعی قطب های تولید مقاطع فولادی از اصفهان تمرکز زدایی شده و می توان گفت مازندران هم می تواند بعنوان قطبی در فولاد کشور مطرح است که شانه به شانه اصفهان از نظر کمیت و حجم تولید پیشتاز کشور به لحاظ کیفیت تولیدات است.

شنیده شده برای این واحد صنعتی مشکلاتی ایجاد شده که ضرورت دارد مسئولین استان دست به دست هم داده تا موارد پیش آمده را حل نمایند.البته روز گذشته استاندار مازندران در بازدیدی سرزده مبادرت به بازدید از این کارخانه نموده است.بازدیدی که هیچ مسئول استانی او را همراهی نکرده و در ساعات دیر وقت بعدازظهر انجام شده است.

البته این کارخانه چند وقت قبل مورد بازدید وزیر صنعت معدن و تجارت هم قرار گرفت و تشویق وی برای سرمایه گذار در سخنرانی انجام شده در این کارخانه را به همراه داشت.

علی ایحال با توجه به شایعاتی که این روزها در این خصوص در این مورد پیش آمده ضرورت دارد مسئولین امر اطلاع رسانی مناسب در این زمینه داشته تا شاهد رونق هر چه بیشتر این صنعت مهم در استان مازندران را شاهد باشیم.













اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار