رسانه‌ها ظرفیت‌های البرز را معرفی کنند

کد خبر: ۲۰۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 02 April 2016

مدیرکل اجتماعی ،فرهنگی استانداری البرز گفت: رسانه ملی تا رسیدن به استانداردهای واقعی در حوزه نیازهای شادی بخش و نشاط آور که تؤامان به استحکام هویت فرهنگی بیانجامد، فاصله زیادی دارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، حمیدرضاعسگری با اشاره به پایان یافتن برنامه تلویزیونی «میهمانی بهار»که درایام نوروز از شبکه البرز پخش می‌شد، اظهار کرد: این برنامه با حضور شهروندان و چهره‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های مختلف استان همزمان با شب‌های نوروز پخش می‌شد.

وی با اشاره به ضرورت جدی افزایش برنامه‌های مفرح و نشاط آور در جامعه، تصریح کرد: رسانه ملی تا رسیدن به استانداردهای واقعی در حوزه نیازهای شادی بخش و نشاط آور که تؤامان به استحکام هویت فرهنگی بیانجامد، فاصله زیادی دارد.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز خاطرنشان کرد: صدا و سیما می‌تواند حتی در رونق بازار رسانه‌های مجازی و شبکه‌های ارتباطی غیررسمی،با افزایش برنامه‌های با نشاط و شادی بخش به جذب مخاطب بیشتر و استحکام هویت فرهنگی در جامعه کمک کند.

وی گفت: برنامه‌هایی همچون خندوانه که تأمین یک نیاز واقعی و جبران خلأ شادی را هدفگذاری کرده است، این ظرفیت را داراست که با توجه به اقبال فراوان مخاطب به طور غیرمستقیم به نشر و تبلیغ قابلیت‌های فرهنگی و ارزش مدارانه بپردازد.

عسگری مورودی معرفی پتانسیل‌های فراوان استان البرز در بخش‌های گوناگون را یک الزام غیرقابل تأخیر دانست و گفت: نقش رسانه‌ها چه در ترسیم و معرفی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های واقعی به خارج از قلمرو جغرافیایی استان و چه در جهت جذب سرمایه گذاران در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم و اساسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار