صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران تایید شد

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 06 April 2016

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛سیامک ره پیک روز چهارشنبه در گفت و گوی خبری اظهار کرد: از 207 حوزه انتخابیه پیش از این صحت انتخابات در 202 حوزه تایید شده بود که امروز نیز انتخابات در چهار حوزه دیگر نیز تایید شد.
وی افزود: چهار حوزه انتخابیه تایید شده شامل کهنوج، بویراحمد، دهلران و پاکدشت هستند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار شد.
در مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر ، آبدانان و بدره صلاحیت هفت نفر از سوی شورای نگهبان تایید شد که در روز رای گیری از مجموع 102 هزار و 492 رای ماخوذه در این حوزه انتخابیه آقایان شادمهر کاظم زاده و علی محمد احمدی با کسب 25 هزار و 522 رای و 22 هزار و 749 رای بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند ولی بدلیل عدم کسب حدنصاب لازم، این دو نامزد به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
بدین ترتیب و با تایید شورای نگهبان، مردم این حوزه انتخابیه در تاریخ دهم اردیبهشت ماه از میان شادمهر کاظم زاده و علی محمد احمدی یک نفر را باید به عنوان نماینده خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر گزینند./ف

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
سلام بر برادر کاظم زاده
علی
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
دکتر احمدی امیر کبیر زاگرس در دور دوم با اقتدار راهی مجلس خواهند شد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار