آسفالت 260 کیلومتر از راه های اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پارسال 260 کیلومتر از راه های مواصلاتی اصلی و فرعی این استان آسفالت شد.
کد خبر: ۲۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 09 April 2015

به گزارش ایرنا، علی حیدری روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی بهسازی محور کریق به آرموداق نیر افزود:


امسال هم آسفالت 300 کیلومتر از راه های استان اردبیل و جاده های روستایی بالای 50 خانوار باقی مانده استان آسفالت خواهد شد.

وی در زمینه پروژه بهسازی محور کریق به آرموداق گفت: طول مسیر 20 کیلومتر است که هشت کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان اردبیل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از تعامل نمایندگان میانه با اردبیل در زمینه بهسازی هر چه زودتر این مسیر خبر داد.

وی افزود: همان طوری که ما عملیات بهسازی این مسیر را آغاز می کنیم مسوولان میانه هم همزمان این عملیات را آغاز خواهند کرد.

وی به اختصاص قیر رایگان برای این مسیر اشاره کرد و گفت: برای این پروژه 20 میلیارد ریال اختصاص یافته و پارسال نیز بیش از هفت میلیارد ریال برای اجرای راه ارتباطی کریق به آرموداق و میانه اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: جاده کریق به آرموداق به عنوان یک مسیر ارتباطی قدیمی می تواند موجب رونق اقتصادی هر دو منطقه شده و فاصله مرکز شهرستان را تا میانه و تهران را حدود 120 کیلومتر کاهش دهد.

حقیقت پور همچنین از اختصاص 13 هزار تن قیر برای آسفالت راه های روستایی شهرستان های استان به اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

او در زمینه راه اندازی نواحی صنعتی در بخش کورائیم نیر گفت: با راه اندازی ناحیه صنعتی کورائیم در شهرستان نیر قابلیت راه اندازی تعدادی از صنایع در محدوده شهر کورائیم فراهم می شود.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار