مدیر کل ورزش و جوانان لرستان

لزوم واگذاری زمین رایگان به بخش خصوصی برای بالابردن سرانه ورزشی

علی یاور عزیزپور،مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به ضرورت بالا بردن سرانه فضای ورزشی، واگذاری زمین رایگان به بخش خصوصی را فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای ورزشی در لرستان دانست.
کد خبر: ۲۱۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 11 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ، علی یاور عزیزپور،مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به ضرورت بالا بردن سرانه فضای ورزشی، واگذاری زمین رایگان به بخش خصوصی را فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای ورزشی در لرستان دانست.

عزیزپور در جلسه شورای مسکن استان لرستان گفت: با توجه به پایین بودن سرانه فضای ورزشی در برخی از شهرستانهای استان واگذاری زمین رایگان به بخش خصوصی فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای ورزشی در لرستان و به ویژه در سایتهای مسکن مهر است.

وی با اشاره به ضرورت بالا بردن سرانه فضای ورزشی، واگذاری زمین رایگان به بخش خصوصی را فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای ورزشی در لرستان دانست.

عزیز پور افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی در برخی شهرستانها استان30 سانتیمتر بوده در حالی که سرانه کشوری 70 سانتیمتر است.

وی عنوان کرد: اگر فضای ورزشی مورد نیاز در استان تامین نشود فاصله استان با میزان سرانه فضای ورزشی کشور روزبه روز بیشتر میشود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر 4500 پروژه نیمه‌تمام در استان‌ها دارد.

علی یاور عزیزپوربا بیان اینکه امکان کلنگزنی پروژههای ورزشی جدید در سایتهای مسکن مهر استان از محل منابع ملی وجود ندارد، تاکید کرد: برای ایجاد فضاهای ورزشی در سایتهای مسکن مهر لرستان به تامین اعتبارات مورد نیاز از محل منابع استانی امیدوار هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار