استاندار گيلان: نيروهاي مسلح ايران، مايه صلح و آرامش در منطقه هستند

کد خبر: ۲۱۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 17 April 2016
تابناک گیلان - استاندار گيلان گفت: نيروهاي مسلح ايران در سايه‌ خوداتكايي، خودباوري، ابتكار و نوآوري به بهترين نيروي مقتدر منطقه تبديل شده و مايه‌ صلح و آرامش در منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدعلي نجفي روز يكشنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح گيلان به مناسبت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران در رشت، با اشاره به اينكه ارتش مظهر ايثار، دليري و نجابت است، افزود: اين نيروي پرافتخار، مايه صلح و آرامش در منطقه است.
وي افزود: در دفتر سراسر افتخار ايران اسلامي، اين روز تداعي‌گر هويت و آزادگي فرزندان غيور اين مرز و بوم است.

استاندار گيلان ارتش را مظهر ايثار، دليري، نجابت و آينه‌ي تمام نماي رشادت‌ها عنوان و خاطرنشان كرد: اين نيروي هميشه در صحنه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كنند.

وي با بيان اينكه تاريخ پرافتخار جمهوري اسلامي به داشتن ارتشيان غيور و جان بر كف مي‌بالد، افزود: ارتش از آغازين روزهاي پيروزي انقلاب تاكنون در همه‌ صحنه‌ها پيوند خود با ملت را محكم كرده و براي حفظ ارزش‌هاي نظام به خوبي حضور پيدا كردند.
نجفي تصريح كرد: ارتش سرافراز در پاسداري از كيان اين مرز و بوم با ايثارگري‌هاي خالصانه پيشينه‌ درخشاني از خود برجاي گذاشته است.
وي افزود: ارتش با گذشت بيش از سه دهه از حيات طيبه خود، به مدد تجارب ارزشمند در دفاع مقدس و تحت رهبري داهيانه‌ فرماندهي معظم كل قوا و نيز با بهره‌گيري از نيروهاي متعهد و متخصص و ادوات مجهز نظامي، توانسته به عنوان برجسته‌ترين و كارآمدترين ارتش دنيا و منطقه باشد.
وي خاطرنشان كرد: دنيا به اين مسئله كه امنيت و آرامش در منطقه بدون حضور جمهوري اسلامي ميسر نخواهد بود، اذعان دارد.
استاندار گيلان اين جايگاه والا را مرهون عوامل متعددي از جمله تدبير رهبري انقلاب و وحدت و يكپارچگي امت اسلامي عنوان و اضافه كرد: وفاداري مردم به حفظ ارزش‌ها، نيروهاي مسلح مردمي و نيز حضور دولتي متعهد و با تدبير را از ديگر عوامل قدرت بالاي ايران اسلامي در منطقه است.
وي با اشاره به اينكه اكنون جمهوري اسلامي حركتي پرشتاب براي پيشرفت و آباداني را آغاز كرده، افزود: در اين ميان غيورمردان ارتش دوشادوش ديگر نيروهاي نظامي و انتظامي به صورت بارز اين حركت را به جلو مي‌برند.
در اين مراسم كه نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت، فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي، اعضاي شوراي تأمين استان، جمعي از مديران استاني و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، نيروهاي مسلح حاضر در اين مراسم از مقابل جايگاه رژه رفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار