به‌دلیل گل‌آلود بودن رودخانه تجن

امکان اظهار نظر درباره خسارت نفت‌گاز به داخل رودخانه تجن وجود ندارد

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: به‌دلیل گل‌آلود بودن رودخانه تجن امکان اظهار نظر درباره خسارت نفت‌گاز به داخل این رودخانه وجود ندارد.
کد خبر: ۲۱۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 18 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، ناصر مهردادی درباره نشت نفت‌گاز در رودخانه تجن ساری، اظهار کرد: بررسی میزان خسارت به محیط زیست در اثر نشت نفت‌گاز به داخل رودخانه تجن در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سطح رودخانه گل‌آلود است و امکان بررسی خسارت وجود ندارد.

مدیرکل محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: نگرانی ما بعد از فروکش کردن گل و لای است.

وی با اعلام اینکه مشکلات به‌وجود آمده در ارتباط با نشت نفت‎گاز در داخل رودخانه تجن به‌صورت ویژه رسیدگی می‎شود، خاطرنشان کرد: در صورت بروز مشکل و ایجاد آلودگی به مراجع ذی‌صلاح به‌صورت جدی اعتراض می‎کنیم.

مهردادی بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به گل‌آلود بودن آب امکان اظهار نظر در ارتباط با خسارت وجود ندارد.

عصر روز گذشته تأسیسات شرکت لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در اثر سیل دچار خسارت شد و همین موضوع باعث انتشار نفت‌گاز در داخل رودخانه تجن ساری شد.

نشت نفت‌گاز در داخل رودخانه تجن برای افرادی که از کنار رودخانه می‌‎گذشتند مشکلاتی ایجاد کرد و مسئول روابط عمومی شرکت لوله و مخابرات نفت منطقه شمال علت بروز این حادثه را عدم هماهنگی مسئولان سد شهید رجایی با این شرکت در زمان باز کردن دریچه‌های سد عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
به نظر می رسد کاملا غیر کارشناسانه آب سد رها شده است و این فاجعه زیست محیطی اتفاق افتاده است. امیدوارم سازمانهای مسئول در رفع ان اقدامالات لازم را بعمل آورند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار