چگونه از شر پیامک‎های تبلیغاتی خلاص شویم؟

با اجرای طرح جدید وزارت ارتباطات، مشترکان سیمکارت‎های همه اپراتورهای همراه می‎توانند با کد دستوری یکسان نسبت به قطع یا ساماندهی پیامک‎های تبلیغاتی یا ارزش افزوده اقدام کنند.
کد خبر: ۲۱۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳ 20 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، هر روز صبح تا شب خواسته یا ناخواسته پیامکهایی مزاحم، آنچنان به گوشی همراه ما ایرانیان گسیل می‎شود که گاهی از داشتن تلفن همراه و اینکه مجبوریم هر روز ده‎ها پیامک تبلیغاتی بی‎تناسب با شغل، سن، موقعیت، و سواد خود را حذف کنیم عصبی می‎شویم.

در این شرایط اگرچه پیش از این نیز راه‎هایی برای رهایی از شر این پیامکها معرفی شده که در سیمکارت‎های هر اپراتور متفاوت بود اما وزارت ارتباطات راهی برای ساماندهی این پیامکها با دستور یکسان در همه اپراتورها معرفی کرد.

از این پس روش فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان با استفاده از سامانه پیامکی 800 یا شماره‌گیری #800* می‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه شوند.

درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، این خدمات باید حداکثر تا 24 ساعت قطع شود. قطع سرویس، پیامک‌های تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار