نواختن زنگ سلامت در مدارس استان

همزمان با شروع هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد.
کد خبر: ۲۱۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 20 April 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، محمدکاظم نظری صبح امروز در آیین نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج اظهار داشت: جامعه ما مدیون تلاشگران عرصه سلامت است که در جای جای استان از محروم‌ترین نقاط تا مرکز استان خدمت ارائه می‌دهند.

وی به خدمات دولت در عرصه سلامت در سال‌های اخیر اشاره داشت و با بیان اینکه در گذشته بیماران متحمل هزینه زیادی شده و حدود 80 درصد هزینه‌های درمان از جیبب مردم پرداخت می‌شد، افزود: با اجرای طرح تحول سلامت این مشکلات کاهش یافت.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت در ادامه به جنبه‌های دیگر سلامت مردم خواهد پرداخت، تصریح کرد: مردم علاوه بر سلامت جسمی، به سلامت روح و روان نیز نیاز دارند.

نظری با اشاره به شعار هفته سلامت امسال یعنی " غلبه بر دیابت"، بیان کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی امروز بیش ازهر زمان دیگری به چنین مناسبت‌هایی نیاز داریم.

وی ابراز کرد: در زندگی مدرن و امروزی تقریبا همه رژیم‌های غذایی سرشار از شکر، روغن و نمک است و از طرفی افزایش بی‌تحرکی به‌سبب روی آوردن به سمت دنیاهای مجازی و علل دیگر منجر به افزایش بیماری‌های غیرواگیر مانند دیابت شده است.

فرماندار بویراحمد عنوان کرد: برای تغییر سبک زندگی به شیوه درست باید آموزش را از مدارس شروع کرد و در این مورد بیشترین مسئولیت به عهده معلمان و مربیان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار