سالن ورزشی «امید» شهر گلسار به بهره برداری رسید

کد خبر: ۲۱۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 22 April 2016


سالن ورزشی امید شهر گلسار با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد و با بهره برداری از این فضای ورزشی بستر لازم برای فعالیت ورزشی در شهرگلسار و روستاهای اطراف آن مهیا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با بیان اینکه ۹۵۰ میلیون تومان برای احداث این فضای ورزشی هزینه شده است، گفت: در اجرای این سالن ورزشی شورای اسلامی شهر و شهرداری گلسار مشارکت اثرگذاری داشته است.

رضا گل محمدی افزود: کلنگ احداث این فضای ورزشی در سال ۹۰ به زمین زده شد با این حال وقفه ای در روند اجرای آن به وجود آمد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با فعالیت دولت یازدهم تکمیل به سرانجام رسیدن این فضای ورزشی در دستور کار قرار گرفت و طی سال های ۹۳ و ۹۴ با جذب اعتبار تکمیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه بخشی از هزینه احداث سالن به عنوان طلب پیمانکار باقی مانده است، گفت: در تلاشیم بدهی موجود به مجری پروژه در کوتاه ترین زمان پرداخت شود.

وی توسعه سرانه های ورزشی در سطح استان و نقاط جمعیتی را یک اتفاق خوب برای البرز دانست و گفت: خوشبختانه پراکندگی فضاهای ورزشی در حال احداث و آماده افتتاح به گونه ای است که تمام مناطق البرز را در بر می گیرد.

گل محمدی در پایان به موفقیت ورزشکاران البرزی در کسب سهمیه المپیک اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها ضمن تایید دوباره شایستگی های ورزش استان ضرورت توسعه فضاهای ورزشی را دوچندان می کند و این پیام را دارد تا حوزه ورزش را جدی تر بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار