نمایشگاه هنری انقلاب در ارومیه دو روزه شد

همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه تولیدات و فعالیت‌های هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از بیستم فروردین‌ماه جاری به مدت یک هفته با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان استان در نگارخانه ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۲۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 12 April 2015

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، در مراسم شروع به‌کار نمایشگاه «تولیدات و فعالیت‌های هنری» که مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به همراه معاونان ادارات و دستگاه‌های دولتی حضور داشتند، بعد از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و خوش‌آمد‌گویی رئیس حوزه هنری استان و تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، این نمایشگاه آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه فعالیت‌های حوزه هنری آذربایجان غربی در رشته‌های ادبیات، موسیقی، هنرهای تجسمی، تئاتر، هنرهای تصویری، جشنواره‌ها و مناسبت‌های ویژه در قالب به نمایش گذاشتن 50 عنوان تابلو فعالیت‌های هنری، بیش از 30 عنوان کتاب، تولیدات موسیقی عاشیقی، تندیس‌های شخصیت‌های برجسته استان تولید شده در کارگاه هنرهای تجسمی، کارگاه‌های تخصصی آموزشی هنرهای تجسمی، جشنواره‌ها و سایر اقدامات فرهنگی، هنری ارائه شده است.

همچنین، اکران فیلم‌های کوتاه داستانی، انیمیشن و مستند تولید شده در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان به همرا پخش فیلم‌های کنسرت‌های واحد موسیقی حوزه هنری و اجرای هنرمندان عاشیق در کانون عاشیق‌های حوزه هنری آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

این نخستین نمایشگاه تولیدات و فعالیت‌های هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی است که به‌عنوان نخستین برنامه فرهنگی حوزه هنری در سال جاری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار