با حضور علی مطهری

پخش تصاویر ساختار شکنانه در دانشگاه اراك منجر به اعتراض شد

تابناک: جريانی كه در سال هاي اخير تلاش هاي گسترده اي براي تطهير عاملين و سران اصلي فتنه ضد مردمي سال 88 داشت، همان جريانانی كه در دانشگاه اراك شعار استقلال، آزادي، جمهوري ايراني سر مي دادند امروز نيز گستاخانه در حمايت از فتنه گراني كه در حق آن ها تاكنون لطف زيادي شده است، در تكاپو هستند.
کد خبر: ۲۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 25 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بسيج دانشجويي دانشگاه اراك و انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه اراك در پی سخنرانی علی مطهری در این دانشگاه و پخش تصاویر ساختار شکنانه با صدور بیانیه ای اعتراض خود را به جریان شکل گرفته در دانشگاه اراک در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اعلام کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

در روزها و هفته هاي گذشته شاهد اتفاقاتي در دانشگاه اراك بوديم كه بيشتر از تلاش براي روشنگري در امر انتخابات، شاهد سياسي كاري هاي گسترده و برگزاري ميتينگ هاي انتخاباتي را به همراه داشت. برنامه هايي كه دانشگاه را به يك باشگاه سياسي تبديل كرده است، اتفاقاتي كه مخالف اصل آزاد انديشي و تبادل آرا و در تضاد كامل با منويات مقام معظم رهبري به عنوان نقشه راه براي فعاليت هاي سياسي دانشجويان و تشكل هاي دانشجويي بوده است.

روزي با پخش تراكت هاي تبليغاتي در لابي دانشكده فني، روزي با صدور بيانيه از سمت تشكل هايي كه فعاليت هايشان محدود به روزهاي انتخابات است و تنها به دنبال حمايت از اشخاص و جريانات سياسي هستند.

اما اين جريان يك بار مصرف بار ديگر چهره واقعي خود را نمايان نمود. چهره اي كه در سال هاي اخير تلاش هاي گسترده اي براي تطهير عاملين و سران اصلي فتنه ضد مردمي 88 داشت، همان جرياناتي كه در دانشگاه اراك شعار استقلال، آزادي، جمهوري ايراني سر مي دادند امروز نيز گستاخانه در حمايت از  فتنه گراني كه در حق آن ها تاكنون لطف زيادي شده است، در تكاپو هستند.

اتفاقات 95/2/5 ما را به ياد رخ دادهاي ناگوار 88 انداخت، اتفاقاتي كه در پساپرده‌ي آنها اتاق فكرهاي جريانات سياسي، مجدانه به دنبال تضعيف نظام بودند و امروز نيز همان هدف را دنبال مي كنند

متاسفيم كه به استحضار دانشجويان برسانيم كه جريانات مذكور با برگزاري برنامه هاي هنجار شكنانه در دانشگاه هاي كشور، به دنبال ايجاد تشنج هستند و اين شما دانشجويان فهيم هستيد كه بايستي براي مقابله با التهاب در دانشگاه توسط جريانات سياسي هوشيار بوده و مانع از ملعبه شدنتان توسط جريانات سياسي شويد.

در پايان ضمن انتقاد از مسئوليني كه نظارتشان تنها محدود به صدور مجوزهاست، آن هم با تعبیرهای سلیقه ای از قانون و حتی عدم نظارت بر نحوه برگزاري و محتويات برنامه هاي مجوز داده شده، اعلام مي‌داريم كه پيگير جدي هنجارشكني هاي صورت گرفته  و ضعف در مدیریت فضای سیاسی دانشگاه در برنامه هاي اخير، خصوصاً برنامه آقاي مطهري  هستيم و مراتب پيگيري و عكس العمل هاي مسئولين را در بيانيه هاي بعدي به اطلاع شما دانشجويان فهيم خواهيم رساند.

بسيج دانشجويي دانشگاه اراك/ انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه اراك

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار