برپایی 3 نمایشگاه کتاب دهه فجر در اقلید

فرمانده حوزه خاتم‌الانبیای اقلید از برپایی سه نمایشگاه کتاب دهه فجر در حوزه خاتم‌الانبیا، پایگاه شهدای باغنو و پایگاه منتظران شهادت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 01 February 2015
حسن مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به رشادت‌ها و رهبری‌های امام راحل و نثار خون شهدا و ملت غیور ایران در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان اظهار داشت: آشنایی، روشنگری و بصیرت‌افزایی نسل جوان با ارزش‌ها و اصول انقلاب و نظام اسلامی ایران از اهداف ویژه بسیج است که در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به‌ویژه ایام پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی، تربیتی و ... در تحقق این هدف والا می‌کوشد.
وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، سازندگی و ... کشور بیان کرد: بیان و یادآوری خدمات انقلاب و مسئولان نظام مقدس اسلامی ایران در راستای ارتقای وحدت و انسجام ملی و بزرگداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی باوجود مشکلات فراوانی که دشمنان برای تضعیف نظام به وجود آوردند بسیار لازم و ضروری است.
فرمانده حوزه خاتم‌الانبیای اقلید به برگزاری 28 ویژه‌برنامه فرهنگی، عمرانی، ورزشی، بصیرتی این حوزه در دهه فجر امسال اشاره کرد و از مساعدت آموزش‌وپرورش، اداره ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، اصناف، شبکه بهداشت و درمان و ... این شهرستان برای اجرای باشکوه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر تقدیر کرد.
مهدوی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی و پیشرفت اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... کشور تصریح کرد: پرداخت تسهیلات سه تا 20 میلیون تومانی با اعتباری بالغ‌بر 100 میلیون تومان به‌منظور اجرای طرح‌های خوداشتغالی پرورش طیور، ماهی و قارچ، زنبورداری و... از دیگر خدمات این حوزه در راستای ایجاد اشتغال پایدار، توسعه تولید داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی بوده است.
فرمانده حوزه خاتم‌الانبیای اقلید در پایان سخنان خود به اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و شب‌شعر انقلاب، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و محفل انس با قرآن، گل‌باران قبور شهدا، پیاده‌روی، دیدار با امام‌جمعه و خانواده شهدا، تجمع بسیجیان و ... توسط حوزه خاتم‌الانبیا در دهه فجر امسال در این شهرستان اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار