برگزاری کارگاه ساخت ماکت هواپیما درابوموسی

فرماندار شهرستان ابوموسی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از کارگاه ساخت ماکت هواپیما در این مرکز هنری بازدید و نشستی با عضای این کارگاه برگزار کرد.
کد خبر: ۲۲۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 02 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در این نشست  فرماندار ابوموسی اهمیت این شهرستان  در سطح کشور و مسئولین نظام بویژه مقام معظم رهبری را یاد آور و با اشاره به ساخت سالن سینما کودک در کانون افزود : شهرستان ابوموسی از لحاظ فضای فرهنگی در وضعیت بسیار خوبی می باشد و شایسته است که تمامی نوجوانان و جوانان از این فضاهای فرهنگی به نحو احسن استفاده کنند.

محمد سعیدی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته مجوز استخدام یک نفر نیروی کارشناس برای کانون پرورش فکری شهرستان اخذ شده است و در روزهای آینده این نیرو مشخص و معرفی خواهد شد.

فرماندار ابوموسی ضمن اهداء هدایا به دانش آموزان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی قول مساعد جهت اعزام آنها به اردوی تفریحی به جزیره سیری را دادند و در پایان به سوالات سه نفر از دانش آموزان در حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی پاسخ دادند.

در ابتدای این نشست  اکبری مربی آموزشی ساخت این ماکت ها  گزارش مختصری از برگزاری این کارگاه آموزشی در جزیره ابوموسی ارائه کرد و گفت: بچه های ابوموسی استعداد و توانایی بالایی دارند و در طول برگزاری این کارگاه شوق و اشتیاق زیادی از خود نشان دادند و توانایی درخشش در سطح استان و حتی کشور را دارند.

به گزارش ایسنا،  کارگاه آموزشی ساخت ماکت هواپیما با مربیگری محمد امین اکبری مربی آموزشی اعزامی از بندرعباس به مدت چهار روز و در قالب پنج گروه پنج نفره به صورت تئوری و عملی و با همکاری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان ابوموسی برگزار شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار