بخش صنعت زمینه حضور البرز در سوپر لیگ بسکتبال را فراهم کند

کد خبر: ۲۲۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 02 May 2016


رییس هیئت بسکتبال استان البرز با درخواست از بخش صنعت این استان گفت: می توانیم با حمایت مالی وسرمایه گذاری آنها تیمی قدرتمند در سوپرلیگ بسکتبال ایران داشته باشیم.

مجید دودانگه در گفتگو با مهر اظهار کرد: از حیث مربی و بازیکن چیزی از استان های دیگر کم نداریم و مشکل اصلی ما نداشتن حامی مالی برای حضور در بالاترین سطح بسکتبال کشور است.

وی افزود: در سال گذشته تمام تیم های البرزی حاضر در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام شدند و این خودگویای پویایی این ورزش در البرز است.

دودانگه با اشاره به پایان لیگ بسکتبال استان البرز در جمعه گذشته گفت: در این رقابت ها و در روز پایانی شاهد برگزاری مسابقات جذاب و نزدیکی بودیم و در نهایت تیم های پژمان کیان، اهورا فردیس و تن ریس عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون بسکتبال کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز مهمانان ویژه این مسابقات بودند و احکام و مدال تیم ها توسط آنها اهدا شد.

رییس هیئت بسکتبال استان البرز به بخش ویژه این مراسم اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقات از ایرج خدری پیشکسوت و بازیکن البرزی اسبق تیم ملی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: این اقدام هیئت استان البرز بازخورد خوبی در میان جامعه بسکتبال داشت و جمعی از اهالی توپ و تور آمادگی خود را برای کمک به این پیشکسوت و حل مشکلات وی اعلام کردند.

دودانگه با بیان اینکه ورزش بسکتبال جایگاهی ویژه در میان خانواده های البرزی پیدا کرده، گفت: دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات لیگ بسکتبال بزرگسالان استان البرز به میزبانی سالن طالقانی و با حضور پرشور مردم برگزار شد و این نشانگر محبوبیت این ورزش است.

وی در پایان تصریح کرد: درچنین رویدادهایی به خوبی فقدان یک سالن مسابقات مناسب برای بسکتبال احساس می شود و امیدوارم بتوانیم در آینده در بحث سخت افزاری این مشکل را هم مرتفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار