می‎توانید در رخت‎خواب هم ورزش کنید!

مشکل اساسی مردم ما وعاظی هستند که به حرف خود عمل نمی‎کنند و مسئولان وزارت بهداشت نباید از این جنس مسئولان باشند که همه را ترغیب به ورزش اما خود ورزش نمی‎کنند.
کد خبر: ۲۲۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 05 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت که دو روز گذشته را به افتتاح طرح‎ها و بازدید از مجموعه های بهداشتی درمانی استان مازندران مشغول بوده، شب گذشته در آئین افتتاح المپیاد ورزشی کارکنان دانشگاه‎های علوم پزشکی سراسر کشور در خزرآباد ساری از مسئولانی گفت که حرف میزنند و عمل نمیکنند.

اینکه مشکل اساسی مردم ما وعاظی هستند که به حرف خود عمل نمی‎کنند و مسئولان وزارت بهداشت نباید از این جنس مسئولان باشند که همه را ترغیب به ورزش اما خود ورزش نمی‎کنند.

همه روئسا، معاونین دانشگاه ها و روئسای بیمارستانها خودشان پیش‏قدم باشند و همه را عملا به ورزش ترغیب کنند، روئسای دانشگاههایی که من میبینم کمتر به ورزش توجه دارند، البته کار سختی را بر عهده دارند ولی اما اگر واقعا ورزش کنند شادابتر و مصممتر میتوانند خدمات خود را به مردم ارائه کنند.

یک مشکل ما مواقعی که تنبلی می‎کنیم این است که اگر مکان ورزشی، کفش ورزشی، لباس ورزشی و وسایل ورزش نباشد، نمی‎شود ورزش کرد که اصلا اینطور نیست، حتی توی رخت‎خواب هم می‎شود ورزش کرد تا برسد به اینکه (صدای صوت و کف ممتد حاضران) چه برسد به اینکه حیاطی یا پیادهرویی وجود داشته باشد که همه جا هست، بنابراین وقتی انسان تنبلی میکند (ادامه سوت و کف ورزشکاران) برای اینکه ورزش نکند بهانه زیاد است فقط اگر شروع کرد میشود یک بخشی از زندگی است و اگر یک روز ورزش نکند انگار یک چیزی را در زندگی خود گم کرده است.

برپایی یک مراسم اینچنین برای کارکنان دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور سابقه نداشته است، المپیاد کارکنان از المپیاد دانشجویان مهمتر است و شما باید خودتان را برای مسابقات ملی و بین‎المللی آماده کنید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار