دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز البرز خبر داد

کشف انبار بزرگ کالاهای قاچاق در البرز

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: در بازرسی از این انبار حدود 49 هزار دستگاه انواع لوازم خانگی اعم از جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، یخچال، پنکه و آب سردکن کشف و توقیف شده است.
کد خبر: ۲۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 08 May 2016
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از کشف یکی از بزرگ‌ترین انبارهای کالاهای قاچاق در این استان خبر داد.
علی‌اکبر زارعی‌نژاد اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرموده‌اند.
وی تصریح کرد: معظم‌له به درستی ضرورت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را درک و امر فرموده‌اند که باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و پتانسیل‌های موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی برای تحقق این سیاست‌ها استفاده شود.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: دولت نیز در دو سال اخیر تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم انجام داده که اثرات آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.
زارعی‌نژاد متذکر شد: به طور قطع این تلاش‌ها تا زمانی که حمایت لازم از تولید ملی و صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی نداشته باشیم، نتیجه نخواهد داد و یکی از اصلی‌ترین راه‌های حمایت از تولید ملی مبارزه با قاچاق کالا و عدم خرید محصولاتی است که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.
وی افزود: در همین راستا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز با تعامل و همکاری مطلوب با دستگاه‌های نظارتی، انتظامی، بازرسی و قضایی تلاش دارد تا فضای قاچاق کالا را تا حد امکان محدود کند.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز بیان داشت: یکی از این اقدامات برخورد جدی با قاچاق کالا و قاچاقچیانی است که به منافع ملی و مردم توجهی نداشته و تنها به دنبال سود خود هستند.
زارعی‌نژاد افزود: به همین دلیل نظارت‌ها و بازرسی‌های خود را افزایش داده و این اقدام اثرات مثبتی به همراه داشته است.
وی ادامه داد: در یکی از بازرسی‌ها انباری در شهرستان اشتهارد شناسایی و کشف شد که محل نگهداری کالاهای مشکوک به قاچاق بود.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت: در بازرسی از این انبار حدود 49 هزار دستگاه انواع لوازم خانگی اعم از جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، یخچال، پنکه و آب سردکن کشف و توقیف شده است.
زارعی‌نژاد گفت: این انبار یکی از بزرگ‌ترین انبارهای نگهداری کالای قاچاق در استان البرز به شمار می‌آید که تاکنون کشف و شناسایی شده است.
وی اعلام کرد: ارزش محموله کشف شده بیش از 200 میلیارد ریال برآورد می‌شود که کشف آن اقدام ارزشمندی به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار