خون شهدا پشتوانه مذاکرات هسته ای است

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز سربازان در حوزه مذاکرات به پشتوانه‌ خون شهدا با قدرت‌های دنیا مذاکره می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، علیرضا رشیدیان در نخستین یادواره ملی شهید صیاد‌شیرازی و 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای این استان برگزار شد، اظهار کرد: یادواره‌های شهدا تنها یک مراسم بزرگداشت نیست، بلکه این یادواره‌ها فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر و آیندگان است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در هر گوشه از این سرزمین پهناور می‌توان ردپای ایثار و شجاعت این سربازان فداکار نظام اسلامی را رویت کرد.

وی افزود: آنچه امروز منشأ قدرت کشور ما در برابر ابرقدرت‌ها به‌ویژه در بحث مذاکرات هسته‌ای بوده، چیزی جز خون شهدا و فداکاری ایثارگران نیست و چیزی که سبب می‌شود امروز سربازان در حوزه مذاکرات با قدرت‌های دنیا رو در رو شوند، پشتوانه‌اش خون شهدا و ایثارگری آنهاست.

رئیس ستاد یادواره شهید صیاد‌شیرازی خاطرنشان کرد: این اسطوره بزرگ جهاد مصداق «رحما بینهم» و همچنین مصداق «اشداء علی الکفار» بوده است و آن چنان در دفاع مقدس بر پیکره دشمن ضربه زد که صدام پس از پایان جنگ تحمیلی نیز این ضربات را فراموش نکرد.

رشیدیان بیان کرد: این ضربات به دشمن سبب شد تا برای ترور این شهید بزرگوار بسیار تلاش شود تا اینکه منافقان که دست‌نشاندگان استکبار و صهیونست بودند ابزار این کینه‌ورزی شدند و این سرباز سرافراز را به شهادت رساندند.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کرده‌اند، ضرورت شناخت هرچه بیشتر روح موحد شهید صیادشیرازی بیش از پیش معنا پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار