بهره برداری از ۱۰۳ پروژه سفر هیئت دولت

استاندار خراسان رضوی از بهره‌برداری 103 پروژه سفر هیئت دولت در نیمه نخست اردیبهشت و با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، علیرضا رشیدیان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نخستین یادواره شهید صیاد شیرازی به صورت ملی در شهر مشهد مقدس برگزار شد و قرار است در سال‌های آینده این یادواره در سایر شهرهای استان و به ویژه در شهرستان درگز که زادگاه آن شهید بزرگوار است، برگزار کنیم.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک فراوانی کند.

وی در ارتباط با اجرایی شدن بخشی از مصوبات سفر هیئت دولت به مشهد تصریح کرد: قسمت نخست طرح‌های سفر که شامل 103 پروژه بوده اجرایی شده که در نیمه نخست اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

رشیدیان متذکر شد: این پروژه‌ها 370 تا 380 میلیارد تومان اعتبار داشته که شامل چندین سد، پروژه‌های دهیاری و دیگر پروژه‌ها می‌شود.

رشیدیان در ارتباط با بحث استخدامی وزارت کشور، بیان کرد: آمار دقیقی از استخدامی در استان فعلا در اختیار ندارم اما این آمار کسانی هستند که در دور قبل ثبت‌نام کردند و گزینش شدند و همچنین شامل فرزندان شهدا و ایثارگران هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار