تذکر رئيس پليس فتا استان يزد به کاربران رایانه؛

بدرخواست کاربراني که نمی‌شناسید پاسخ‌ندهید

رئيس پليس فتا استان يزد گفت: به فرزندان خود بياموزيد به درخواست کاربراني که نمي‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هيچ عنوان اطلاعات شخصي و مالي خود را ارسال نکنند.
کد خبر: ۲۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 14 April 2015
به گزارش تابناک یزد، سرهنگ حسين رضايي با ارائه هشدارهاي سايبري ويژه "والدين و فرزندان" ادامه داد: به فرزندان خود بياموزيد به درخواست کاربراني که نمي‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هيچ عنوان اطلاعات شخصي و مالي خود را ارسال نکنند.
وي ادامه داد: والدين برخريد و استفاده از بازيهاي رايانه اي فرزندان خود نظارت کافي داشته باشند و فرهنگ استفاده صحيح از رايانه و بخصوص بازي¬هاي رايانه‌اي را به فرزندان خود بياموزند.
رضايي ضمن تاكيد بر اين موضوع كه فرزندان بايد بدانند افراد آنلاين ممکن است آن شخصي که معرفي مي کنند نباشند گفت: از نرم افزارهاي پرنتال کنترل براي کنترل فرزندانتان در اينترنت استفاده کنيد و پروفايل فرزندان خود را در صفحات وب‌سايت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي اينترنتي چک کنيد .
سرهنگ رضايي تصريح كرد: مراقب پيامک هاي برنده شدن در طرح هاي نوروزي باشيد و در صورت مواجه شدن با چنين پيامهايي با پليس فتا تماس بگيريد.
رئيس پليس فتا استان يزد خاطر نشان كرد: بطور کل والدين مي توانند با يک رفتار دوستانه قوانين مربوط به استفاده از رايانه و اينترنت را در خانه وضع کنند تا از آسيب هاي آتي پيشگيري گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار