بازدید احمد مرادی در اداره برق و مخابرات

منتخب مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و تعامل دوجانبه مسؤولان و مردم موجب رفع مشکلات و رضایتمندی مردم خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی صبح امروز با حضور در شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: در کنار هم بودن موجب رفع مشکلات مردم خواهد شد و باید به دور از هر گونه اختلاف سلیقه‌ صادقانه در خدمت به مردم تلاش کنیم.
 
وی تاکید کرد: بنا داریم که با مشورت و مشارکت مدیران استان سنگ بنای خدمتی صادقانه را طی چهار سال بنا نهیم و برای گرفتن حق مردم این دیار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
 
منتخب مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم هرمزگان نجیب‌ترین و کم‌توقع‌ترین مردم هستند که باید روحیه مطالبه‌گری را در آنها زنده کرده تا بتوانند برای احقاق حقشان حرف بزنند و از مدیران پاسخ بخواهند؛ امروز زمان مطالبه‌گری و پاسخگویی است.
 
مرادی ادامه داد: حضور ما در ادارات برای هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات مردم خواهد بود و مدیران دستگاه‌های دولتی باید در خدمت کردن به مردم شتاب بیشتری به کارها بدهند.
 
وی گفت: مدیران مجموعه شرکت توزیع برق قطعاً نقش مهمی در جلب رضایت شهروندان دارند و از آنها می‌خواهیم که در انعکاس مشکلات مجموعه و رساندن صدای مردم به گوش نمایندگان تلاش کنند.
 
مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم هرمزگان برطرف شود
 
منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم گفت: مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم هرمزگان باید برطرف شود.
 
احمد مرادی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان و معاونان این شرکت اظهار کرد: امروز مردم هرمزگان بیش از هر زمان دیگری مطالبه‌گر بوده و می‌خواهند که انتظاراتشان در چارچوب قانون رفع و رجوع شود.
 
وی افزود: این هنر و خلاقیت ماست که بتوانیم به توقعات مردم پاسخگو بوده و به قانون نیز پایبند باشیم و مشکلات مردم استان را حل کنیم.
 
منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیران دلسوز و متعهد که در مجموعه وجود دارند مشکلات ارتباطی و مخابراتی در استان برطرف شود، قطعاً مدیران و مسؤولان ارشد استان با تلاش مضاعف و پشتکار مثال‌زدنی و همکاری به افق دلخواه و چشم‌انداز زیبایی خواهند رسید.
 
مرادی ادامه داد: مشکلات زیادی در استان وجود دارد امیدواریم با همفکری و مشاوره‌هایی که مدیران و دلسوزان استان خواهند داشت بتوانیم طی چهار سال آینده این معضلات را یکی بعد از دیگری رفع کرده و به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانیم.
 
وی در پایان گفت: مسؤولیت مهمی در قبال فرزندان این مرز و بوم داریم و باید برای آینده هرمزگان فکر کنیم و با تلاش مضاعف شرایط را بهبود بخشیم، قطعاً مشکلات را به عنوان اولویت در چهار سال پیش‌رو دنبال خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار