صدور مجوز فعالیت برای ۹۰ درصد باشگاه‌های خصوصی کرج

کد خبر: ۲۳۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 17 May 2016


نشست شورای عالی ورزش و ستاد امور ساماندهی جوانان کرج در حالی برگزار شد که در این نشست رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از صدور مجوز برای۹۰درصد باشگاه های خصوصی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ افشاری، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج در نشست شورای عالی ورزش و ستاد امور ساماندهی جوانان که پیش از ظهر سه شنبه با حضور دستگاه های مرتبط با حوزه ورزش و جوانان کلان‌شهر کرج برگزار شد، با بیان اینکه کرج از حیث میزان ورزشکاران سازمان یافته در جمع شهرهای پیشرو کشور است، گفت: بخش زیادی از فعالیت ورزشی در باشگاه های خصوصی سطح شهر صورت می گیرد و ما تلاش کرده ایم با نظارت و جدیت لازم باشگاه ها را به رعایت ضوابط و اخذ مجوز سوق دهیم.

افشاری در ادامه افزود: در سال گذشته از مجموع ۷۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی شهرستان کرج بیش از ۶۰۰ باشگاه موفق به اخذ مجوز فعالیت شده اند و یا در حال اخذ آن هستند.

وی افزود: این اقدام بزرگ و ارزشمند در حالی صورت گرفته است که نیروی انسانی و چارت اداری ما با کمبودهای شدیدی روبروست و نیاز است مورد بازبینی قرار گیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج با بیان اینکه اداره ورزش به تنهایی قادر به پاسخگویی به نیاز جوانان در حوزه ورزش نیست گفت: ضرورت دارد ارگان ها و نهاد های مرتبط با ورزش به خصوص مراکز دانشگاهی، آموزش و پرورش و شهرداری ها حضوری و مشارکت بیشتری داشته باشند.

افشاری خواستار ارائه برنامه های ادارات مختلف برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در آستانه تعطیلی مدارس شد و گفت: همگرایی ارگان های مختلف برای ارائه خدماتی واحد و موثر ودوری از موازی کاری می تواند در این بخش بسیار اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که در غیاب فرماندار و برخی ادارات مرتبط با حوزه ورزش وجوانان برگزار شد موضوعاتی چون ایجاد سمن سرا، برگزاری دوره های آموزشی شهروندی، مشارکت در طرح پاکداشت نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار