بازديد سرزده فرماندار تفت از برخي ادارات

فرماندار تفت در ديدار سرزده از برخي ادارات شهرستان، ادارات و نهادهاي دولتي را خط مقدم تحقق شعار"دولت و ملت، همدلي و همزباني" ارزيابي كرد.
کد خبر: ۲۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 15 April 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه بازديدش از اداره آبفاي شهري و اداره صنعت، معدن و تجارت تفت با قدرداني از خدمات و تلاشهاي كاركنان نهادهاي دولتي در ارائه خدمت شايسته به مردم گفت: كاركنان دولت، نقش مهمي در جلب رضايتمندي مردم داشته و مي توانند با كار مداوم و برخورد مناسب، راه را براي رشد و تعالي جامعه فراهم كنند.

فرماندار تفت با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) به عنوان سال "دولت و ملت، همدلي و همزباني" گفت: ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان بايد خط مقدم تحقق اين شعار ارزشمند باشند و همدلي و همزباني با مردم شريف را در عمل به اثبات برسانند.

وي پيگيري كار مردم و رسيدگي به امور مراجعان را موجب نزول رحمت الهي دانست و ادامه داد: جامعه اي كه ميان مردم و كارگزارانش دوستي و مودت در جريان باشد جامعه اي سعادتمند خواهد بود و خداوند متعال نيز رحمتش را بر چنين جامعه اي نازل خواهد كرد.

زارع ادارات شهرستان تفت را برخوردار از كاركناني كارآمد و دلسوز عنوان كرد و گفت: خوشبختانه شهرستان تفت در حوزه منابع انساني از قابليت ها و توانمندي هاي خوبي برخوردار است كه بايد از اين توانايي در مسير جلب رضايت مردم به درستي بهره گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار