بازدید مدیران اقتصادی وزارت امورخارجه ازسایت پتروشیمی چابهار

کد خبر: ۲۳۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶ 26 May 2016
نماینده وزارت امور خارجه در چابهار روز چهارشنبه در حاشیه این بازدیدها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از بازدیدها آشنایی با قابلیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در زمینه های تجاری، اقتصادی، ترانزیت وحمل و نقل، گردشگری وغیره است.
حمیدرضا طوسی افزود: این هیات اقتصادی از سوی وزارت خارجه به چابهار اعزام شده تا ضمن بازدید از طرح های مختلف و گفت وگو با مسئولان دست اندرکار، راههای جذب سرمایه گذاری را نیز شناسایی کنند.
وی ادامه داد: اعضای این هیات فرصت های سرمایه گذاری را برای شرکت ها و گروههای خارجی تشریح و زمینه حضور آنها در این منطقه راهبردی را فراهم می کنند.
وی گفت: هیات اقتصادی وزارت خارجه در سفر سه روزه به چابهار نشست هایی با معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار خواهند داشت.
نماینده وزارت خارجه در چابهار افزود: این هیات علاوه بر برگزاری نشست ها، از طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، اماکن تفریحی و گردشگری نظیر سواحل شنی، ماسه ای و صخره ای، کوههای مریخی (مینیاتوری) و جاده ساحلی چابهار- گواتر، مجموعه پیکره هفتم صنعتی منطقه آزاد دیدن خواهد کرد.
چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان در 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در سواحل دریای عمان واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار