فرصت ثبت‌نام در سامانه سوخت تمدید شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: فرصت ثبت‌نام در سامانه سوخت تنها تا بیستم اردیبهشت‌ تمدید شد.
کد خبر: ۲۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 16 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از موج، سید مهدی علوی مقدم بابیان این مطلب، اظهار کرد: رانندگان وانت‌بار تنها تا بیستم اردیبهشت‌ ۹۴ فرصت دارند نسبت به دریافت پروانه اشتغال اقدام کنند تا کارت سوخت به آنان تعلق گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به‌ضرورت مدیریت سوخت، صرفاً به ناوگانی که از شهرداری پروانه اشتغال دارند، سوخت تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد با اشاره به اینکه ناوگان بر اساس پیمایش سوخت دریافت می‌کنند، گفت: در ابلاغیه جدید ستاد مدیریت سوخت کشور، تمامی ناوگان بنزین سوز و گازسوز برای دریافت سهمیه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

علوی مقدم در مورد ثبت‌نام افراد حقوقی، گفت: افراد حقوقی یا کسانی که مالک نیستند، می‌توانند با معرفی یک وسیله نقلیه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی میزان سهمیه سوخت را بر اساس سیاست‌های ابلاغی دولت دانست و ادامه داد: این سهمیه ۱۰۰ تا ۴۰۰ لیتر برحسب نوع وسیله است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد در خصوص بیمه رانندگان نیز اظهار کرد: دولت ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان بار درون‌شهری و برون‌شهری را متقبل شده که رقمی معادل ۹۰هزار تومان است.

علوی مقدم افزود: به‌طور دائم لیست رانندگانی که کارت اشتغال دارند، به تهران ارسال می‌شود و بعد از ۲ یا ۳ماه می‌توانند از مزایای بیمه تأمین اجتماعی استفاده کنند.

وی با تأکید بر ساماندهی شاغلان و فعالان حقیقی و حقوقی حمل بار، گفت: همچنین به دنبال تأمین زیرساخت‌ها در این حوزه هستیم و ساماندهی قوانین و مقرراتی که مرتبط با این حوزه می‌شود را دنبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار