استان فارس به هرمزگان چشم طمع دارد!

منتخب مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس دهم با اشاره به موضوع الحاق 5 روستای غرب پارسیان گفت: دولت برای ادامه راه و محکم کردن جاپای خود در هرمزگان حرمت مردم را نگه دارد.
کد خبر: ۲۳۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 28 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:وی به مصوبه سال 92 مبنی بر الحاق 5 روستای توابع پارسیان به استان فارس اشاره کرد و گفت: این اتفاق دل هر هرمزگانی را به درد آورد و تصور می‌شود که اگر شما توانمند بودید بیش از 1000 کیلومتر ساحل و دریا در اختیار داشتید و چون این توانایی را ندارید می‌گذاریم یک استان دیگر که این توانایی را دارد وارد شود و این خفت و ذلت برای همه ما باقی خواهد ماند.
 
مرادی افزود: موضوع فقط به الحاق 5 روستا خاتمه نمی‌یابد و باید به عمق مساله بنگریم و ما خوشحالیم کسانی بودند که به زندان افتادند، درگیر شدند، مقاومت کردند و به نوعی کسانی که چشم طمع به این استان داشتند را چند قدم به عقب راندند.
 
منتخب مردم بندرعباس افزود: اگر دولت تدبیر و امید برای ادامه کار می‌خواهد جای پایی در این استان داشته باشد باید حرمت مردم هرمزگان را نگه دارد، عزت این مردم را حفظ نماید و آرامش مردم را در نظر بگیرد.
 
وی با درخواست از دولت تدبیر و امید گفت: دولت باید وزرای خود و همچنین استان فارس را توجیه کند و این اقدامات باعث این نشود که برای همیشه یک خاطره تلخ در ذهن مردم باقی بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار