گزارش تابناک تبریز از صحن شورای اسلامی شهر تبریز

بابایی:حرف شنوی مدیران از اعضای شورا کمتر شده است/باید هرچه سریعتر متولی برای آماده سازی تبریز 2018 مشخص گردد

به گزارش تابناک تبریز، پس از آرام شدن فضای سنگین حاکم بر مجموعه شورا و شهرداری تبریز، جلسه امروز شورای شهر تبریز با نطق پیش از دستور بابایی آغاز شد.
کد خبر: ۲۴۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 05 June 2016
فریدون بابایی ناطق پیش از دستور این هفته جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بود که در ابتدای صحبت هایش از همه‌ی مدیران و کارکنان شهرداری که در  فضای سنگین بوجود آمده بعد از موج دستگیری ها، دست از خدمت رسانی به مردم بر نداشته اند و کماکان به خدمت رسانی مشغول هستند، تشکر و قدردانی کرد.

وی در مورد آماده سازی شهر برای تبریز ۲۰۱۸ گفت: ابتدا وظایف و کارهای مربوط به این مقوله به معاونت فرهنگی شهرداری تبریز واگذار شده بود و این در حالی است که این معاونت در چارت جدید سازمانی حذف گردیده است  وی با کنایه گفت باید سریعا متولی آماده سازی مقدمات تبریز ۲۰۱۸  و وظایف سازمان ها و مناطق را در این موضوع  مشخص کنیم تا قبل از اینکه مهمان های خارجی  از راه برسند!!

بابایی در مورد اتفاقات اخیر گفت:برخی از مدیران رده چندم شهرداری تبریز پس از جریانات اخیر، حرف شنوی شان از شورا کاهش یافته است زیرا احساس می کنند جایگاه شورا تضیف شده است.

باز درخواست برای جلسه فوق العاده!

حتی کار به جایی رسیده ست که برخی از همین مدیران  می گویند ’’ما شورا و عضو شورا نمی شناسیم!!’’.برای حل اینگونه مشکلات شورا باید جلسه ی فوق العاده برگزار گردد و با دوستان در این باره همفکری کنیم تا از این وضع خارج شویم.

بابایی در مورد موج سواری برخی افراد از جریان های دستگیری در شورا گفت:برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند  و از الان کار های تبلیغاتی برای حضور در شورای پنجم شروع کرده اند.

 بابایی در ادامه با اشاره به گزارش عملکرد کمیسیون معماری و شهرسازی گفت:این کمیسیون که جلسات خود را از مهرماه سال قبل آغاز کرده است تا امروز ۲۰ جلسه در این کمیسیون  برگزار گردیده است.
وی در ادامه گزارش عملکردی کمیسیون معماری افزود:در موضوعات مختلفی از جمله بررسی نقشه جامع و جایگاه روستاهای الحاقی در این نقشه و زیباسازی و بررسی مشکلات دفاتر پیشخوان و کمر بند سبز شهر مطرح و قدم های برای حل مشکلات برداشته شده است.


کد خبرنگار:5101
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار