نشاط معنوی در 200 بقاع متبرکه‌ی فارس برپا می شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: امسال نیز مانند سنوات گذشته طرح نشاط معنوی در ایام تابستان در 200 مکان مذهبی و بقاع متبرکه فارس اجرا می شود.
کد خبر: ۲۴۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 07 June 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام سید میثم حسینی بیان کرد: امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن فصل تابستان، طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی به صورت همزمان از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این طرح همه ساله در ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برای استفاده حداکثری از ظرفیت های فرهنگی بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می شود افزود: در شهر شیراز 36 بقعه متبرکه میزبان طرح نشاط معنوی است.
حسینی اظهارداشت: در قالب این طرح کلاس های قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری، احکام، مشاوره تربیتی و اخلاقی و اجرای برنامه های متنوع به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه برای عموم مردم در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و هدایت نسل جوان جامعه به حضور فعال درحرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه و شرکت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی از جمله اهداف این طرح معنوی است.
او ادامه داد: همچنین در این ایام به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی از جمله ترتیل خوانی، جز خوانی، برگزاری آیین های دعا، محافل انس با قرآن و افطاری با عنوان سفره های آسمانی در بقاع متبرکه استان اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار