یک هزار و 200 تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان به بازار قزوین تزریق شد

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای تامین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان و کنترل و تنظیم بازار در این ایام، یک هزار و 203 تن کالای اساسی به بازار استان تزریق شد.
کد خبر: ۲۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 09 June 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین،  مهندس محمود محمودی افزود: این کالاها شامل گوشت منجمد قرمز، گوشت منجمد مرغ، برنج خارجی و شکر می شود که در قالب طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان به عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برای عرضه به مردم تحویل داده شده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس 33 تن گوشت منجمد قرمز با قیمت هرکیلو 185 هزار ریال و 340 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکیلو 45 هزار ریال به عمده فروشی ها و فروشگاه ها برای عرضه به مردم تحویل شد.
مدیر تنظیم بازار محصولات ونهاده های سازمان جهادکشاورزی استان قزوین همچنین از توزیع 320 تن شکر به قیمت هرکیلو 23هزار ریال و 510 تن انواع برنج خارجی به قیمت 28 هزار و 550 ریال به عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ برای عرضه به مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
محمودی یادآور شد: این کالاهای اساسی در فروشگاه ها و عمده فروشی ها معمولا با 3 تا 5 درصد افزایش قیمت نسبت به قیمت خرید، به مردم عرضه می شود.
وی اظهارکرد: در مورد سایر کالاها و محصولات نیز در ایام ماه مبارک از جمله میوه هیچ کمبودی در بازار استان قزوین وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار