مرادی: برای توسعه استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت گفت: مسئولان استانی باید از نمایندگان بخواهد در جایی که مشکلی وجود دارد به کمکش بیایند و به صراحت اعلام می کنم در مسیر توسعه استان از تعامل و کمک به هیچ شخصی دریغ نمی کنم.
کد خبر: ۲۴۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 10 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی با اشاره به دیدار روز یکشنبه نمایندگان با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: بار دیگر رهبری مسأله اقتصادی را از اولویت‌های اصلی کشور دانستند و در این باره اظهار کردند بیکاری و به خصوص بیکاری جوانان مسأله بسیار نگران کننده و خجالت‌آور است که حاکمیت نسبت به آن مسئول است.
 
وی افزود: عمل انقلابی یکی دیگر از دغدغه‌های ایشان بود یعنی قانونگذاری، نظارت و عمل به وظایف نمایندگی به صورت انقلابی انجام شود. هم‌چنین تاکید بر راس امور بودن مجلس نیز بار دیگر از زبان رهبری شنیده شد.
 
مرادی با اشاره به تاکید رهبری بر اهمیت برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: بیان ایشان این بود که برنامه ششم یک ریل‌گذاری برای پنج سال آینده محسوب می شود لذا مجلس باید اشراف کافی بر روی آن داشته باشد و تصمیمات منطقی در این باره اتخاذ کند، بنابراین نمایندگان باید با اولویت ویژه ای برنامه ششم را به عنوان یکی از مسائل اساسی کشور مدنظرقرار دهند.
 
این نماینده مجلس در خانه ملت تصریح کرد: صحبت‌های رهبری چارچوب حرکتی مجلس دهم را مشخص کرد و دغدغه های ایشان به خصوص دغدغه‌های اقتصادی باید حتما در مجلس مورد توجه قرار بگیرد.
 
وی اظهار کرد: ایشان در فرمایشات خود اقتصاد را اولویت فوری و فرهنگ را رویکرد بلندمدت نظام دانستند و بر لزوم توجه مجلس به این دو مقوله تاکید کردند که امیدواریم در دوره دهم شاهد نگاه ویژه مجلس به این دو حوزه باشیم.
 
مرادی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری و تعامل نمایندگان تازه نفس با نمایندگان با تجربه در راستای هر چه بهتر قانون گذاری و برطرف کردن مشکلات کشور، اظهار کرد: همانطور که ایشان فرمودند نظارت بر عملکرد دولت هیچ تناقضی با همکاری و حمایت از دولت ندارد و اقتدار مجلس باید حفظ شود.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت با بیان اینکه باید به سمت خواسته های مردم و تحقق مطالبات شان برویم، تصریح کرد: باید از وضع قوانین فساد انگیز دوری کنیم زیرا باید در مسیر عدالت و توسعه کشور حرکت کنیم که در این راه اولویت منافع نظام و مردم باشد.
 
وی با اشاره به اینکه در موضوع اقتصاد باید اولولیت دولت تولید داخلی و اشتغال باشد که مجلس هم در این راه کمک خواهد کرد، اضافه کرد: باید همانطور که دغدغه مقام معظم رهبری در نامگذاری سالجاری مشهود است،  اقتصاد مقاومتی را به معنای حقیقی در اقدام و عمل خود نشان دهیم و به این سو حرکت کنیم.
 
این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از اولویت‌های اصلی مجلس دهم باید رونق اقتصادی و کمک به دولت برای رفع رکود و حل مشکل بیکاری باشد و هر دو جناح در مجلس باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.
 
وی ادامه داد: مجلس دهم قطعا این موقعیت را باید درک کند و راهکارهایی را پیش روی دولت قرار دهد تا دولت بتواند هرچه سریع‌تر اقتصاد را رونق دهد.
 
مرادی همچنین روابط خود با دولت دهم را حسنه و مثبت دانست و عنوان کرد: اگر ایرادی به اقدام و یا شخصی گرفته می شود نباید تعبیر اشتباه شود که با دولت مخالفتی دارم بلکه دغدغه مردم در اولویت کاری ام قرار دارد و مطالبات آن ها در صدر خواسته هایم است.
 
وی با اشاره به اینکه من نماینده با رأی مردم انتخاب شده ام و به همین دلیل امروز در صندلی مجلس قرار دارم، بیان کرد: چند شاخص را اعلام کردم که باید مدیران استان در این خصوص اعلام نظر و شفاف سازی کند و وظیفه من همین مطالبه گری است  و اگر این امور به درستی انجام گیرد با کسی مشکلی ندارم.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت با اشاره به اینکه اختلاف بنده با هیچ مدیری شخصی نبوده بلکه بر سر مسائل کلان استان است، اضافه کرد: چه زمان از نمایندگان خواسته شده در مسیر برطرف کردن مشکلات استان کمک یا تعاملی صورت گیرد که من نماینده شانه خالی کرده ام.
 
مرادی خود را نماینده ای مستقل دانست که وامدار هیچ حزب و جناحی نیست و اضافه کرد: وامدار هیچ کس نیستم و جز خدا از کسی ترسی ندارم و برای تحقق مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند که در این مسیر نیازمند همکاری و همت تمامی مدیران در کنار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
 
وی در پایان با بیان اینکه آمدنم به مجلس برای کمک به دولت در مسیر برطرف کردن مشکلات کشور و به ویژه استان هرمزگان بوده است، اذعان کرد: مسئولان استان باید از نمایندگان در جایی که معضل یا مشکلی وجود دارد درخواست کنند تا به کمکشان بیایند تا مانعی برای خدمت برای مردم وجود نداشته باشد و به صراحت اعلام می کنم در مسیر توسعه استان از تعامل و کمک به هیچ مدیری دریغ نمی کنم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار