آشوری:برنامه‌محوری در امور کلی کشور سبب تسریع در پیشرفت و خودباوری می شود

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس اظهار داشت: تاکید بر تلاش برای در راس بودن مجلس و تقویت نظارت از جمله منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که برنامه‌ریزی برای تحقق آن در مجلس دهم ضروری است.
کد خبر: ۲۴۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 10 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری تازیانی با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: عضو هیات رئیسه مجلس: تقویت مصوبات مجلس در دو بعد کارشناسی و اجرایی از جمله راهکارهای رسیدن به یک مجلس قوی و کارآمد است که از طریق تقویت ارتباط با مردم و بخصوص نخبگان جامعه میسر است.
 
وی خاطرنشان کرد: نماینده مردم بندرعباس رسالت ریل‌گذاری برای حرکت دولت و آینده کشور را از جمله رسالت‌های مهم مجلس عنوان کرد و گفت: تقویت روحیه تعامل و همکاری با دولت در کنار تشدید نظارت بر حسن اجرای قانون در دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به بهبود کارآیی و شتاب گرفتن روند توسعه کشور کمک فراوانی می‌کند.
 
آشوری بیان کرد: با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بررسی بدون اغماض و هوشمندانه برنامه ششم توسعه کشور در مجلس دهم، برنامه‌ریزی در این زمینه در هیات رئیسه مجلس آغاز شده و بلافاصله پس از تشکیل کمیسیون‌ها، کارهای تخصصی آغاز خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: موقعیت اقتصادی و سیاسی کشور در شرایط حاضر، وضعیت ویژه‌ای دارد و اگر بتوانیم برنامه‌محوری را در امور کلی کشور حاکم کنیم و آن را در ساختار اجرایی جامعه جاری کنیم، بدون شک رسیدن به پیشرفت، استقلال و خودباوری در کشور در همه زمینه‌ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عضو هیات رئیسه مجلس دهم با اشاره به نشاط و تجربه توامان موجود در مجلس جدید، آن را زمینه‌ساز پیگیری هر چه بهتر و بیشتر موضوعات مورد انتظار مردم دانست و عنوان کرد: رفع رکود، توجه به معیشت مردم و ایجاد اشتغال سه اولویت اقتصادی مجلس است که باید از نخبگان کشور در این سه حوزه برای تدوین قوانین و تقویت نظارت کمک گرفت.
 
آشوری در پایان به دیگر نکات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دهم اشاره کرد و افزود: موضوع مهار پدیده قاچاق، اشتغال‌آفرینی پایدار، حفظ چارچوب‌های فرهنگی جامعه و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از جمله ضرورت‌ها و اولویت‌های جامعه‌اند که مجلس دهم باید برای آنها راهکار مناسب و عملی تدوین کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار