حضور پیشکسوتان فردیسی در تیم ملی فوتبال در مسابقات جهانی تایلند

کد خبر: ۲۴۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردیس گفت که پیشکسوتان فردیسی در تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران در مسابقات جهانی تایلند حضور می یابند.

نادر خمس آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امروز با تیم اسکاتلند برای کسب مقام سومی در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

وی گفت: بازی ها با حضور 8 تیم در قالب دو گروه چهار تیمی برگزار شد. در گروه اول ایران، آمریکا، انگلیس، تایوان،گروه دوم تایلند، اسکاتلند، استرالیا، نیوزیلند ایران بازی اول آمریکا را 9 بر 0 شکست داد در بازی دوم تایوان را 3 بر 0 و در بازی سوم تیم قدرتمند انگلیس که بازیکنان مطرح لیگ جزیره را همراه داشت 2 بر یک شکست داد و همراه انگلیس به مرحله بعد صعود کرد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان فردیس افزود : از گروه دیگر اسکاتلند و تایلند صعود کردند که ایران با تایلند، انگلیس با اسکاتلند دیدار کردند و در نهایت بازی در 90 دقیقه مساوی یک بر یک خاتمه وکار به ضربات پنالتی کشید و ایران در این ضربات ناموفق عمل کرد و شکست خورد، تیم انگلیس هم توانست اسکاتلند را 3بر 0 شکست دهد تا همراه تایلند به فینال راه یابد امروز ساعت 4 به وقت تایلند ایران و اسکاتلند، برای رده بندی، و در ساعت 7 انگلیس و تایلند برای دیدار نهایی رقابت می کنند.

نادر خمس آبادی و وحید فردی از شهرستان فردیس عضو تیم ملی پیشکسوتان ایران هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار