محافل‌ انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی مصری‌ در یزد

کد خبر: ۲۴۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 13 June 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی مصری در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام "محمود میرجلیلی"  با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآن کریم در تمام وصول سال به ویژه در ماه مبارک رمضان،‌ اظهار کرد: استان یزد در ماه رمضان میزبان قاری برجسته مصری است.

 میرجلیلی برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان را از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ماه رمضان دانست و بیان‌ کرد: همزمان با برگزاری طرح ضیافت الهی، استاد "احمد شحات احمد سید" قاری بین‌المللی مصری میهمان استان یزد خواهد بود.

معاون اداره کل اوقاف استان در اين رابطه تصریح‌کرد: استاد "احمد شحات احمد سید" در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه مصادف با 21 و 22 رمضان با حضور در برخی از محافل قرآنی استان یزد به تلاوت آیات قرآن کریم می‌پردازد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری چهار محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌هاي یزد،‌ میبد و‌ مهریز، افزود: این قاری مصری در روز 21 رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در شهرستان مهریز حضور خواهد و از ساعت 19 در امامزاده خدیجه خاتون (س) شهرستان میبد برنامه تلاوت را اجرا می‌کند.

ميرجليلي ادامه داد: اين قاري برجسته در روز 22 رمضان ساعت 10 صبح در زندان مرکزی و در پایان نيز بعد از نماز مغرب و عشاء شب بیست و سوم رمضان در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد تلاوت خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار