سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی در یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 25 June 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این نشست‌ها از ۱۵ ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت ۱۰ روز تا ۲۵ رمضان مصادف با ۱۰ تیرماه ادامه می‌یابد.
دشتی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این جلسات می‌توانند در سه زمان در نظر گرفته شده شامل صبح‌ها، بعدازظهرها و شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مکان‌های در نظر گرفته شده حضور یابند.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها موضوع‌هایی نظیر کنترل خشم، رضایتمندی از زندگی، مدیریت زمان، مهارت همسرداری، آموزش‌های قبل از ازدواج، مدیریت استرس، اعتماد به نفس، تربیت فرزند، رابطه دختر و پسر و .... مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود در مدت ۱۰ روز، ۱۲۰ نشست در مساجد، حسینیه‌ها و دیگر مکان‌های مشخص شده برگزار شود.
وی با بیان اینکه شرکت در این جلسات برای عموم آزاد و رایگان است افزود: علاقمندان به شرکت در این جلسات می‌توانند برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری جلسات به سایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به نشانی farhang.yazd.ir یا کانال تلگرامی yazdfarhang@ مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار