برگزاري 120 نشست سبك زندگي اسلامي در مساجد يزد

کد خبر: ۲۵۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 26 June 2016
به گزارش تابناک یزد،مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از برگزاري سلسله جلسات سبك زندگي اسلامي در ماه مبارك رمضان خبر داد.

 "محمدرضا دشتي" اظهار كرد: سلسله جلسات سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارك رمضان با حضور اساتید برجسته كشور برگزار مي‌شود.

وي عنوان كرد: اين نشست‌ها از 15 ماه مبارك رمضان آغاز شده و به مدت 10 روز تا 25 رمضان مصادف با 10 تيرماه ادامه مي‌يابد.

دشتي يادآور شد: علاقمندان به شركت در اين جلسات مي‌توانند در سه زمان در نظر گرفته شده شامل صبح‌ها، بعدازظهرها و شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء، در مكان‌هاي در نظر گرفته شده حضور يابند.

وي خاطرنشان كرد: در اين نشست‌ها موضوع‌هايي نظير كنترل خشم، رضايتمندي از زندگي، مديريت زمان، مهارت همسرداري، آموزش‌هاي قبل از ازدواج، مديريت استرس، اعتماد به نفس، تربيت فرزند و رابطه دختر و پسر مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

دشتي بيان كرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، پيش‌بيني مي‌شود در مدت 10 روز، 120 نشست در مساجد، حسينيه‌ها و ديگر مكان‌هاي مشخص شده برگزار شود.

اين مسئول با بيان اينكه شركت در اين جلسات براي عموم آزاد و رايگان است، افزود: علاقمندان به شرکت در این جلسات می توانند جهت اطلاع از زمان و مکان برگزاري جلسات به سايت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد به نشاني farhang.yazd.ir ياد كانال تلگرامي yazdfarhang@ مراجعه كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار