فراخوان ارسال مقاله به همایش بین‌المللی "اهل بیت و عرفان شیعی"

فراخوان همایش علمی ـ پژوهشی بین‌المللی " اهل بیت(علیهم السلام) و عرفان شیعی با تكیه بر سیره رضوی " اعلام شد.
کد خبر: ۲۵۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 26 June 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام دكتر كاكایی، رئیس دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز گفت: این همایش بین المللی ۲۲ و ۲۳ آذرماه امسال به میزبانی دانشكده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شیراز برگزار می شود.
وی افزود: این همایش در محورهای عرفان، عملی و نظری از دیدگاه اهل بیت(ع) و امام رضا(ع)، دعا در سیره اهل بیت(ع) و امام رضا(ع)، عرفان در صحیفه سجادیه، عرفان در دعای عرفه، عرفان در نهج‌البلاغه، عرفان در سیره عملی و گفتاری ائمه اطهار(ع)، مشخصات عرفان شیعی و وجه تمایز عرفانی نامدار شیعه، تجلی عرفان شیعی در شاگردان مكتب اهل بیت(ع) و مشخصات عرفان عملی و نظری در سیره امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام دكتر كاكایی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه ارسال مقالات به نشانی www.ahlolbaitelm.ir یا از طریق ایمیل به آدرس ahlolbaitelm@chmail.ir برای دبیرخانه همایش ارسال كنند.
وی اظهار کرد: آخرین فرصت ارسال اصل مقالات تا تاریخ ۱۵ مردادماه و زمان نتایج داوری مقالات ۳۱ شهریورماه امسال اعلام شده است و در نهایت زمان اصلاح مقالات توسط نویسندگان هم ۱۵ مهرماه مشخص شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار