دادستان عمومی و انقلاب کرج:

صاحبان زر و زور منابع زیرزمینی استان البرز را تهدید می‌کنند/ زندان رجائی‌شهر معضلی برای استان است

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: صاحبان زر و زور منابع زیرزمینی استان البرز را تهدید می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 27 June 2016

حاجی‌رضا شاکرمی اظهار داشت: عده‌ای با تغییر کاربری فضاهای سبز و کشاورزی استان اقدام به تبدیل این اراضی به ویلا و استفاده نادرست از سفره‌های زیرزمینی آب می‌کنند.

وی وجود زندان رجایی‌شهر را یک معضل برای استان دانست و ادامه داد: وجود این زندان‌ها سبب حاشیه‌نشینی در اطراف استان شده که این اتفاق منجر به افزایش ضریب وقوع جرم در استان می‌شود.

دادستان کرج گفت: با توجه به تأثیرات منفی وجود زندان در سطح شهر، باید یکی از مطالبات اصلی مردم و مسؤولان استان و شهرستان کرج انتقال این زندان‌ها به خارج از استان البرز باشد.

شاکرمی با اشاره به نقش دستگاه قضایی در تأمین امنیت برای مردم گفت: رسیدن به امنیت مطلوب در کشور، تنها از دست یک نهاد ساخته نیست، بلکه این امر نیازمند همیاری همه دستگاه‌های مسؤول و مردم است؛ توجه عمومی به امر معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است که لازمه تحقق این مهم نظارت عمومی از سوی مردم و مسؤولان بر امور مختلف است که منجر به کاهش وقوع جرم می‌شود.

وی در ادامه به تشدید معضل تغییر کاربری‌های اراضی در استان البرز پرداخت و افزود: عده‌ای صاحب زر و زور با تغییر کاربری فضاهای سبز و کشاورزی استان اقدام به تبدیل این اراضی به ویلا و استفاده نادرست از سفره‌های زیرزمینی آب می‌کنند که در صورت عدم برخورد و نظارت دستگاه‌های متولی می‌تواند به معضلی بزرگ در آینده استان تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار