بهبود زیرساخت های گردشگری خاتم

به گفته فرماندار شهرستان خاتم، جاده «کر» زیرسازی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 20 April 2015
به گزارش تابناک یزد،فرماندار شهرستان خاتم با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت زیرساختهای گردشگری در خاتم از آغاز زیرسازی جاده کرخنگان به منطقه گردشگری «کر» خبر داد.

محمد زاده رحمانی،در جمع مردم و مسئولان منطقه کرخنگان با اشاره به اینکه در صدد بهبود وضعیت زیرساختها به این منطقه به ویژه در حوز گردشگری هستیم، اظهار داشت: در این راستا عملیات زیرسازی جاده کرخنگان به منطقه گردشگری کر از چندی پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های خوب منطقه کرخنگان در زمینه های مختلف گردشگری، کشاورزی، دامداری و ... بیان کرد: این منطقه از ظرفیت های بالایی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، تفریحی و گردشگری برخوردار است و باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

زاده رحمانی خاطرنشان کرد: با پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان خاتم، پس از اتمام عملیات زیرسازی، روکش آسفالت جاده کرخنگان به سمت منطقه تفریحی و گردشگری نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرخنگان و منطقه گردشگری کر از مناطق بسیار مستعد برای توسعه گردشگری به ویژه گردشگری طبیعی به شمار می رود، عنوان کرد: این ظرفیت ها باید به طرق مختلف به گردشگران معرفی شود و برای این اقدام باید کار را از استان یزد و استانهای همجوار آغاز کنیم.

کرخنگان روستایی از توابع بخش مروست شهرستان خاتم در استان یزد است و بر اساس سرشماری سال ۸۵، بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در این منطقه ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار