۲۰۰ کیلوگرم حشیش در البرز کشف شد

کد خبر: ۲۵۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 05 July 2016


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش توسط نیروی انتظامی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد،‌ با اشاره به نماز عید سعید فطر اظهار داشت: تمامی تمهیداتی که برای شب‌های قدر در سطح استان البرز در نظر گرفته شده بود، برای برگزاری نماز عید سعید فطر در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پیش بینی‌های خاص در حوزه ترافیکی برای روزهای تعطیل پیش رو صورت گرفته است، افزود: در شب گذشته به سبب ترافیک سنگین در محور کرج چالوس، مسیر به سمت شمال یک طرفه شد.

وی با اشاره به حجم سفرها از سوی تهران به سمت شمال، شمال غربی و شمال شرقی کشور و عبور از استان البرز، گفت: بهتر است این افراد از مسیرهای شهریار، اشتهارد برای تردد راحت و سهل‌تر عبور کنند.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در روز گذشته با پیگیری پلیس مواد مخدر استان البرز، 200 کیلوگرم مواد مخدر حشیش کشف و ضبط شده است، افزود: این مواد از طریق استان‌های شرقی برای توزیع در استان البرز وارد شده بود که در این راستا یک نفر که عامل اصلی برای توزیع مواد مخدر بوده است، دستگیر و یک دستگاه خودرو ضبط شده است.

وی در بخشی دیگر از بیانات خود با اشاره به ناامنی موجود در منطقه و کشورهای همسایه ، گفت: از طریق نیروی انتظامی و مرزبانی افرادی در مرزهای سیستان بلوچستان دستگیر شدند که از آن‌ها مقادیری مواد منفجره برای عملیات‌های انتحاری در یک ماه گذشته کشف شده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در مرزها کنترل و نظارت صورت می‌گیرد، افزود: نیروهای عمل کننده در این راستا باید از آمادگی خوبی برخوردار باشند که در همین راستا مانوری در کرج برای آزمایش آمادگی نیروی‌های پلیس در چند وقت اخیر انجام شد.

وی با اشاره به نتیجه رضایت‌بخش این مانور در زمینه آمادگی نیروها، ‌گفت: در این مانور حضور عوامل نیروی انتظامی، چک و خنثی، ترافیکی، اورژانس، آتش‌نشانی و سپاه به موقع و خوب بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار