استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

کد خبر: ۲۵۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 05 July 2016
به گزارش ایرنا نبی بخش داوودی روز سه شنبه در نشست با تعدادی از سرمایه داران اصفهانی با اشاره به ظرفیت های ایرانشهر در بخش های معدن، کشاورزی و گردشگری اظهار داشت: رفع موانع سرمایه گذاری و تلاش برای تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این منطقه و فراهم کردن زمینه های مناسب برای آنان از اقدامات انجام شده است.
وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه است، افزود: شهرستان ایرانشهر به عنوان یکی از مناطق مستعد دارای ظرفیت و توانمندیهای خوب اقتصادی است که شرایط مناسبی برای جذب سرمایه گذار دارد.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: ایجاد اشتغال دغدغه اصلی و اولویت دار این شهرستان است که در این راستا از بخش خصوصی از هر گوشه کشور جهان که باشد حمایت می کنیم.
داوودی قرار گرفتن شهرستان ایرانشهر در کریدور شمال به جنوب استان، واقع شدن در مرکز بلوچستان، واقع شدن در مسیر چابهار، کرمان، بندرعباس و زاهدان و منابع آبی خوب را از جمله ظرفیت های بسیار خوب این شهرستان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی ذکر کرد.
وی گفت: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری شرایط و بستر لازم را برای مشارکت و تشویق و جذب سرمایه گذاران فراهم کنیم.
فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: با توجه به جوان بودن جمعیت این شهرستان و آمار بالای نرخ بیکاری نگاه و چشم انداز مسئولان نظام و دولت تدبیر و امید توسعه و رونق اقتصادی و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار