معرفی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان

با حضور معاون امور مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون استاندار اردبیل، قاسم رحیمی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۲۵۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 10 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی اردبیل برگزار شد، بعد از هشت سال حسین منوری با پایان یافتن دوران خدمت و نائل شدن به بازنشستگی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنار رفت تا نیروی جوان عهده‌دار این مسئولیت شود.

در این مراسم مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل جلب رضایت مردم را بزرگترین شکرگزاری به نعمت عهده‌داری مسئولیت مدیریتی و بر عهده گرفتن این امانت سنگین الهی برشمرد و اظهار کرد: مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها شرایط اعتباری و موقت دارد اما آنچه ماندگار است، انجام درست مسئولیت و امانت الهی است که می‌تواند زمینه پویایی و تحرک واقعی را فراهم آورد.

قاسم رحیمی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 800 شرکت تعاونی در استان اردبیل و فضای مناسب کار و کارگری در این استان تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است تا در همه حوزه‌ها از بخش تعاون گرفته تا کار و کارگری و تأمین اجتماعی زمینه رفاه، آسایش و خدمت‌رسانی بی‌منت را فراهم کنیم.

وی با برشمردن اهم برنامه‌های خود در دوره جدید فعالیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: توجه به قشر کارگر و احترام به کارآفرینان در مسیر جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و همچنین تقویت و توسعه تعاونی‌های کارآفرین مد نظر و ملاک کار است.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه باید در تقویت حوزه کارآفرینی و افزایش ظرفیت‌های اشتغال و همچنین ترویج و توسعه روحیه تعاون باید تلاشی جدی و پیگیرانه انجام شود، افزود: در تثبیت اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، توجه به تشکل‌های غیردولتی اقدامات خوبی آغاز شده و یا در حال انجام است.

رحیمی بیان کرد: سعی می‌کنیم تا جواب اعتماد مسؤولان و نمایندگان استان اردبیل را با انجام شایسته وظایف و کارها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های تمام برای افزایش و تقویت مهارت‌ها و تغییر چهره استان در این حوزه و قطب‌ قرار گرفتن اردبیل در حوزه آموزش‌های مهارتی حتی در آسیای میانه و قفقاز عملکرد و برنامه‌های مطلوبی را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار