رضا امینی در نطق پیش از دستور جلسه فوق العاده شورا:

بی انصافی هایی در قضاوت مدیریت ها صورت گرفته است/از فضای مجازی نباید در مغایرت با اخلاق استفاده کرد

تابناک: متاسفانه بداخلاقی ها و بی انصافی هایی در نوع قضاوت و به چالش کشیدن مدیریت ها صورت گرفته که فضای خوبی را رقم نزده و با توجه به اینکه شهر نیاز به آرامش دارد و در این شرایط حساس که بر شهر حاکم است این رفتارها در شان اصفهان نیست.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 11 July 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صد و چهلمین جلسه شورا که به صورت فوق العاده در دوشنبه برگزار شد، رضا امینی رئیس شورا با اشاره به ضرورت توجه به فناوری های نوین و فضای مجازی اظهار داشت: هر جامعه ای با رویکردی باید از فضای مجازی استفاده کند که عواقب آن به جامعه ضربه نزند.

وی گفت: متاسفانه بداخلاقی ها و بی انصافی هایی در نوع قضاوت و به چالش کشیدن مدیریت ها صورت گرفته که فضای خوبی را رقم نزده و با توجه به اینکه شهر نیاز به آرامش دارد و در این شرایط حساس که بر شهر حاکم است این رفتارها در شان اصفهان نیست.

رئیس شورای شهر ادامه داد: از مدیران شهری اعضای شورا و همه اقشار استان خواهش دارم که تلاش کنند از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بهره گرفته و در چارچوب عقلانیت و در فضای مناسبی از این ابزار برای اطلاع رسانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از این ابزار نباید در مغایرت با اخلاق استفاده کرد و نباید سبب تلخی آبروریزی عده ای شد.

امینی اظهار داشت: در آخر هم خواهش میکنم قضاوت های خودشان از خادمان شهر منصفانه‌تر انجام دهند و زمینه را برای افراد سودجو فراهم نکنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار